Uporabno
56 ogledov

Citroën predstavlja izjemne zgodbe edinstvenih ljudi

Citroen Citroën
Biti edinstven v svetu, ki ga vsak barva po svoje, ima več odtenkov in pomenov. Zato je Citroën z družbeno angažirano kampanjo predal besedo edinstvenim ljudem, da povedo svojo zgodbo, in z njihovimi portreti obarval ulice, ki so v sivih novembrskih dneh dobrodošlo sprejele njihovo barvitost.

V citroëna se z lahkoto zaljubiš, še posebej, če ceniš drugačnost, barvitost, drzen dizajn in veliko mero udobja. Ker Citroën preprosto tak je. Malce svojeglav, zelo simpatičen, nežen do voznika in sopotnikov in neskončno prisrčen. Njegova drugačnost in edinstvenost ga pelje med ljudi, ki so prav takšni. Spoštujejo drugačnost, raznolikost in edinstvenost – ne glede na to ali imamo v mislih avtomobile ali koncept življenja in lastna prepričanja in vrednote.

Takšni ljudje močno privlačijo citroëna, tako da si je v svoj podpis vgraviral stavek "Inspired by You". Po ljudeh, ki so jim te vrednote blizu se zgleduje, jih posluša in jim prisluhne z barvami,  idejami in rešitvami, ki niso vsakdanje. Hoče biti edinstven in to tudi je — po svetu in v Sloveniji. Edinstven za edinstvene.

Tako se je rodila ideja za družbeno odgovorni projekt, kjer so v osrčju navdiha ravno ljudje. Njihove zgodbe vzpodbujajo razumevanje raznolikosti v osebnem in profesionalnem življenju, normalizira nove začetke in zanimive poklice. Ulice so preplavili barviti plakati s portreti edinstvenih ljudi, ki živijo in ustvarjajo v Sloveniji, njihove zgodbe pa predstavljene na Instagram profilu @citroen.edinstveni. Spodbujajo mišljenje, da nas ravno to, da je vsak v nečem drugem dober, povezuje. Zato smo kot celota še bolj zanimivi.

Citroen | Avtor: Citroën Citroën

Manca Berlec, glasbenica in ustvarjalka video vsebin

Biti edinstven v svetu, ki ga vsi barvamo po svoje, ima več odtenkov in pomenov. Najbolje je, da greš po svoji poti in izživiš svoje sanje. To pot je izbrala tudi Manca Berlec, ki s svojo vedro osebnostjo oživi različne vloge, ki se jih loti. Svoj glas posoja risanim junakom v sinhroniziranih animiranih filmih, odlično popestri ekipo YouTube kanala Neki neki, navdušenje nad gamingom pa izraža na svojem YouTube kanalu Gaymerka. Kot glasbenica ima letos za seboj uspešen nastop na Emi in se lahko pohvali s svojim prvim albumom Gola.

Noemi Zonta, longboarderka in ustvarjalka znamke Snappwear

Trenutki na rolki in surfu Noemi Zonta osrečujejo, ji dajo občutek svobode, dajo zagon za doseganje novih ciljev in premagovanje ovir. Takrat se odklopi in pozabi na svet. Gre za edinstven občutek, ki ji pomaga pri tem, da se stvari loti s srcem. Njen hobi iz otroških let je prerasel v službo v njenem odraslem življenju, rolko pa zamenjal surf-skate. Gre za novo disciplino rolkanja, ki simulira vožnjo na valovih, zato je Noemi poletja preživljala doma, zime pa na toplem, na razburkanih valovih. Ustvarja tudi svojo znamko nogavic za ljubitelje športov na rolki in retro mode Snappwear.

Janez Cetin, prijatelj živali

Janez skuša doseči svoje poslanstvo s tem, ko se trudi ljudem in različnim institucijam dokazati, da so živali družabna bitja sposobna interakcije z ljudmi. Ker se odzivajo na naša čustva in dejanja z neverjetno empatijo, imajo na ljudi izjemne terapevtske učinke. Zaradi varnosti, ki jo živali čutijo skozi njegovo skrbnost, mu svojo naklonjenost vračajo tako, da se z njim sprehodijo po Barju, centru Ljubljane ali celo po Zagrebu in Benetkah. Sam se dobro zaveda, da človek z nečim drugačnim zlahka vzburi okolico. Iz izkušenj je prepričan, da ti življenje ponudi še boljše priložnosti, če se ne predaš, ko te okolica želi ustaviti.

Martin Golob, župnik in vloger

Biti prvi slovenski vloger med duhovniki je edinstven hobi in del poslanstva, da širi pozitivne vibracije in oznanila med ljudi. Če je s tem vzor ljudem, je svoje poslanstvo dosegel, pravi. Čeprav se je odločil drugače, kot njegovi vrstniki, ga osrečuje, da lahko kot župnik na poseben način pomaga ljudem. Še bližje jim je z vlogi, kjer širi svoj pozitiven pogled na svet in poslanstvo.

Marija Lah, dežnikarica

Edina v Ljubljani in ena izmed dveh v Sloveniji, Marija Lah opravlja edinstven poklic. Že 29 let se ukvarja s popravilom dežnikov v delavnici na Trubarjevi ulici, ki jo je prevzela od očeta. Dežnikarstvo nikoli ni bil njen prvi poklic, v delavnici se je znašla, ko je začela pomagati očetu in se od njega naučila obrti. Marija vsem svetuje, naj kupimo dobro ter to popravimo, pa ne samo dežnikov. Izkoristimo vsako priložnost, da razbremenimo okolje - s tem odnosom bomo življenje v barvah uživali še dlje.

Simon Mihorič, pasji oče in zagovornik živali

V življenju si to, za kar se boriš. Simon Mihorič je človek s srcem za živali, ki predano vodi društvo Srce za bulle. V svojem življenju je rešil že več kot 22.000 zanemarjenih in zapuščenih živali, največ med njimi je psov. Začelo se je z reševanjem pitbullov in še danes se zavzema za boljše razumevanje te pasme, za katere pravi, da so diskriminirani že samo na podlagi videza. Kako ljudje dojemajo Simona, je tipičen odgovor na vsem znani rek “ne sodi knjige po platnicah”. Kljub temu gre po svoji poti in vedno gleda na pozitivno stran.

Faila Pašić Bišić, zagovornica depriviligiranih in direktorica dobrodelnega društva UP Jesenice

Faila Pašić Bišić ne pusti, da bi stereotipi družbe preprečili njeno začrtano pot. Pravi, da v edinstvenosti ni prostora za strah. Biti glas tistim, ki se morajo boriti za pravice, mnogim zapisane v zibelko že ob rojstvu, pomeni biti edinstven. Vse, kar počne – od izobraževanja, svetovanja, spodbujanja socialno ranljivih priseljenk – počne zato, da bi bil svet pravičnejši in boljši.

Ajk Širca, ulični bobnar

Ko v življenju najdeš ventil, s katerim sprostiš vse pritiske in čez čas nabrano negativo, najdeš srečo, pravi Ajk. Z igranjem bobnov se odklopi. In priklopi v svoj edinstven svet. Po razpadu njegovega banda, je Ajk začel bobnati sam. Edino, kar je drugače, je to, da igra zunaj, na prostem. Na ulici, ob cesti, na poljih, kolesarskih ter tekaških maratonih in povsod, kjer mimoidočim obarva dan na bolje.

Rami Murad, prvi arabski kuhar v Sloveniji

Rami Murad je svojo edinstveno zgodbo v Sloveniji začel pisati pred 16 leti. Takrat se je, sicer z diplomo arhitekture v žepu, iz Sirije odpravil pomagati bratrancu v lokal na Trubarjevi ulici v Ljubljani, ki še danes slovi po dobrem falaflu. Prepričan je, da je arabska kulinarika neskončen in pisan raj za ustvarjalne duše. Zato ima danes v Kamniku, kjer živi z družino, svojo restavracijo, v prostem času pa pripravlja kuharsko knjigo arabskih jedi v slovenskem jeziku.

Janža Dolinšek, oblikovalka keramike

Čeprav se sliši popolnoma klišejsko, je Janžin hobi tudi poklic. Kmalu zatem, ko je zapustila delovno mesto, ki je ni veselilo, je obiskala delavnico oblikovanja keramike pri Hani Karim, ki je kmalu zatem postala njena prva mentorica, Janža pa njena vajenka. Odprl se ji je nov svet in ni videti, da ji bo ustvarjalnega zagona kaj kmalu zmanjkalo. Kot oblikovalka uporabne keramike ustvarja v svojem studiu JNŽ in v domačem kotičku dnevne sobe.

Znamka Citroën
Citroën se v samem osrčju avtomobilskega trga že od leta 1919 uveljavlja kot ljudska znamka v najbolj plemenitem smislu besede, katere glavni vir navdiha so ljudje in njihov način življenja. Njene nazore poudarja slogan znamke "Inspired by You", poosebljajo pa jih vozila, ki se ponašajo z edinstvenim dizajnom in vzornim udobjem. Od ostalih avtomobilskih znamk za širok krog potrošnikov se Citroën loči tudi po edinstvenih izkušnjah, ki jih nudi svojim strankam (Citroën Advisor, "La Maison Citroën" itd.). V letu 2019 je Citroën prodal milijon vozil v več kot 90 državah. Spletna stran za medije Citroën: https://int-media.citroen.com