Uporabno
1023 ogledov

31. Slovenski oglaševalski festival se vrača na morje!

SOF SOF
Osrednji dogodek oglaševalske stroke, ki vsako leto združi več kot 1.300 udeležencev, priznane strokovnjake ter najboljše kreativne rešitve, se 14. in 15. junija vrača v Avditorij Portorož, kjer se je festivalska zgodba tudi začela.

V luči vedno hitrejše digitalizacije družbe bo tudi festivalski program 31. Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF) obarvan digitalno. Kako je in še bo digitalna preobrazba vplivala na širšo družbo? Kaj prinaša metavesolje, ki postaja vroča tema tudi na področju trženja in kreativnih komunikacij. Kako se odklopiti od elektronskih naprav in ali je to sploh še mogoče? Predvsem pa, komu lahko zaupamo v dobi digitalizacije, kar je tudi rdeča nit letošnjega festivala. O izzivih, ki jih digitalizacija prinaša medijem, blagovnim znamkam in vsem nam bo spregovorilo več kot 40 vrhunskih mednarodnih in domačih strokovnjakov.

''Z optimizmom zremo v junij in verjamemo, da bomo uspeli organizirati še en izjemen festival, ki bo pod eno veliko streho zbral kolege iz industrije in vnovič postregel z odličnimi vsebinami,'' je dejala Mojca Briščik, izvršna direktorica Slovenske oglaševalske zbornice.

Koga bomo videli na festivalskem odru?

SOF | Avtor: SOF SOF
S svojimi idejami nas bo očaral Erik Kessels, svetovno priznani nizozemski umetnik, oblikovalec in kreativni partner mednarodne agencije KesselsKramer. Revija Time ga je imenovala "vizualni čarovnik", Vogue Italija pa celo "sodobni antropolog". V njegovem izjemnem ustvarjalnem opusu najdemo prodajno uspešnico Failed It!, knjige absurdne fotografije ter razstave 24HRS in Photos, Album Beauty in Unfinished Father. Razstavljal je v Torinu, Düsseldorfu, Budimpešti in muzeju moderne umetnosti v San Franciscu.

Priznani kreativec, ki ga navdihujeta nepopolnost in neuspeh, bo na festivalskem odru skozi primere agencijskih in lastnih del prikazal, kako lahko napake spodbudijo našo kreativnost.

SOF | Avtor: SOF SOF
Prisluhnili bomo lahko tudi Dot Lung, eni najboljših strokovnjakinj za družbena omrežja na svetu iz ZDA, ki dokazuje, da je osebno znamčenje prihodnost poslovanja. S sodelovanjem pri različnih digitalnih kampanjah ji je uspelo zgraditi močno bazo sledilcev, kar jo je pozneje pripeljalo do dela z velikani, kot so Facebook, Wix, Motionographer in drugi. Čeprav ima 'digital' zapisan v svojem DNK-ju, pa svojim naročnikom pomaga do uspehov tudi z zanimanjem za človeško vedenje in poznavanjem družbe.

Digitalna navdušenka Dot Lung nam bo skozi praktične nasvete pokazala, kako na družbenih omrežjih zgraditi uspešno osebno znamko.

SOF | Avtor: SOF SOF
Iz prihodnosti modne industrije v kontekstu web3 pa prihaja Lui Iarocheski, vodja digitalnih modnih inovacij pri PlatformE, ki nekaterim največjim modnim znamkam, kot so Louis Vuitton, Celine, Hermès, Dior, Gucci in Fendi, ponuja izjemne virtualne izkušnje.

Kot pravi, se nam odpira povsem nov svet priložnosti: ''Podjetja se bodo morala prilagoditi tretji generaciji svetovnega spleta, kjer skupnost predstavlja pomemben del marketinga - pogosto se vzpostavi še pred izdelkom. Čas je, da prenehamo razmišljati o kupcih kot o številki v bazi podatkov, temveč kot o ljudeh, ki jih navdihujejo in veselijo enake stvari kot vašo blagovno znamko."

Bogat programski del bodo soustvarjali tudi Denis Avdić, stand up komik, ter radijski in televizijski voditelj, Alessio Carciofi, univerzitetni profesor ter avtor prve italijanske knjige in podkasta o digitalnem detoksu, Matej Mohorič, profesionalni kolesar, dr. Dan Podjed, antropolog in izredni profesor, Miha Šalehar, radijski in televizijski voditelj, kolumnist in avtor ter številni drugi govorci.

SOF | Avtor: SOF SOF

Začnite poletje v dobri družbi

Festivalski utrip bo zaokrožila slavnostna podelitev nagrad, kjer bo izbran zmagovalni par natečaja Mladi kreativci, podeljena stanovska naziva Oglaševalec leta 2021 in Oglaševalska osebnost, ki jo letos prejme Mitja Tuškej, ter razkriti prejemniki velikih nagrad. Sproščeno morsko okolje na novi lokaciji bo zagotovo prineslo dobro družbo, nova poznanstva in sveže ideje. 

Vabljeni, da skupaj z nami vstopite v novo desetletje Slovenskega oglaševalskega festivala, ki bo med 14. in 15. junijem napolnil Avditorij Portorož. Vstopnico si lahko zagotovite tukaj.