"Na letalu je bil požar," je za Deutsche Welle dejal letalski strokovnjak Tim van Beveren.
"Sistem je poslal zelo jasne informacije. Na stranišču na letalu je zaznal dim, minuto kasneje pa tudi v prostoru za elektroniko," je dejal van Beveren.
Navedbe je potrdila francoska agencija za varnost v letalskem prometu. "Letalo je oddajalo ACAR sporočila, ki kažejo na dim v kabini tik pred prekinitvijo oddajanja podatkov," je dejal tiskovni predstavnik oddelka za preiskave in analize. Kratica ACARS označuje digitalni sistem za prenašanje kratkih sporočil med letalom in kontrolo na tleh.
Francoski zunanji minister Jean-Marc Ayrault pa je danes poudaril, da oblasti še niso izključile nobene od teorij, ki bi pojasnile strmoglavljenje egiptovskega letala.
Vse teorije še odprte
"V tem trenutku ... preučujemo vse teorije in nobena ni v ospredju," je na novinarski konferenci po srečanju s sorodniki potnikov nesrečnega letala A320 družbe EgyptAir dejal Ayrault.
"Poročila, ki tu in tam krožijo, in ki si mimogrede včasih nasprotujejo, prepogosto spodbudijo oblikovanje skoraj dokončnih zaključkov," je dejal. Opozoril je na bolečino, ki jo ob tem prestajajo družine potnikov.
"Prioriteta je seveda najti letalo, skupaj s črnimi skrinjicami, da jih analiziramo," je dejal minister. To bo omogočilo oblikovanje odgovorov na "legitimna vprašanja".
Francija ima po njegovih besedah "dvojni cilj" - na eni strani zagotoviti solidarnost z družinami, hkrati pa postopek preiskave voditi na transparenten način. Ayraultu se je sicer na srečanju z družinami pridružil egiptovski veleposlanik v Franciji.
Preberite tudi:
Umrla na poti domov po uspešnem zdravljenju raka, za sabo pustila tri sirote