Objavili celoten seznam
Pri družbi so zaradi pritiska potnikov in medijev objavili uraden seznam vseh odpovedanih letov (40-50 letov dnevno) do 28. oktobra. Celoten spisek najdete TUKAJ.
Če je vaš let odpovedan, vas bo družba o tem obvestila še preko SMS ali elektronske pošte. Glede na evropsko zakonodajo imate pravico do povračila, spremembe poti ali vrnitve, in tudi pravico do pomoči ter odškodnine. Do odškodnine je potnik upravičen, če je bil o odpovedi leta obveščen manj kot dva tedna pred načrtovanim datumom odhoda.
"Vsem prizadetim strankam se iskreno opravičujemo za odpovedi," je v izjavi poudaril Ryanairov direktor, pristojen za marketing, Kenny Jacobs. Vse potnike vabi, da se odločijo za plačilo kupnine, ali pa brez dodatnih stroškov spremenijo svoje potovanje.
Dvakrat plačali prtljago in sedež
Kljub temu pa nekateri tuji mediji poročajo o težavah potnikov, ki so po odpovedi letov spremenili termine, vendar so morali ponovno dodatno plačati, če so, tako kot ob že prvotni rezervaciji, želeli natančno določen sedež in dodatno prtljago.
Potniki, ki so jim ponudili "brezplačne" nadomestne lete, so tako odkrili, da jim niso bili povrnjeni stroški za dodatke, plačane na prvotni rezervaciji, zato jim je bilo treba plačati dvakrat.
Dublinski prevoznik je medtem sporočil, da se težave zaveda in da bodo kupci, ki so jim dvakrat zaračunali za sedeže ali prtljago, stroške povrnili.
Pilotom ponujali dodatke, če ne gredo na dopust
Na Ryanairu so sprva spročili, da z odpovedmi letov želijo rešiti težave z zamudami, ki jih nastajajo zaradi nadzora zračnega prometa, stavk in vreme. Kasneje pa so priznali, da jih je do zapleta prišlo zaradi slabega načrtovanja izpolnjevanja določila po katerem morajo pilotom in drugemu kabinskemu osebju omogočiti, da izkoristijo preostali dopust do konca letošnjega leta. Po nekaterim oodakih naj bi vodstvo družbe številnim pilotom ponudilo dodatne bonuse, če se dopustu odpovejo.
Sramota za tako, do sedaj priznano firmo. Poden!