Pojavljanje Hrvaške v svetovnih medijih je včeraj - v primerjavi z dnevom po polfinalu - narastla za 30 odstotkov, trdi Tomislav Grubišić, lastnik zagrebškeega marketinškega podjetja Mediatoolkit.
"Številke so ogromne in v zgodovini Hrvaške še nikoli doseženi. Višje so kot številke skupaj v vseh letih do pofinalne tekme," je komentiral Grubišić in dodal, da pri poročanju o hrvaškem uspehu obstaja še ena zanimivost, povezana s predsednico Kolindo Grabar-Kitarović
Včeraj so mediji po vsem svetu objavili za okrog 25 odstotkov več vesti, povezanih s hrvaško predsednico, kot o Luki Modriću, kapetanu hrvaške reprezentance in najboljšem igralcu prvenstva. Preko 80 odstotkov vesti o hrvaki predsednici je vsebovalo izrazito pozitivno naklonjenost, je še komentiral Grubišić.
Kakšna je razlika med Hrvaško in Slovenijo? Slovenija zmaga ko je v finalu.
dost je te kockaste more...fuzbal je mimo