Slabega vremena na dolgo pričakovanih počitnicah si ne želi nihče. Pred kratkim smo pisali, da
nekatere francoske družbe v primeru slabega vremena razočaranim počitnikarjem, ki so pred odhodom
na počitnice plačali 35 evrov za "vremensko zavarovanje", povrnejo denar. V borbi za potnike
podobno odškodnino za 36 destinacij po Evropi in drugod po svetu zdaj ponuja tudi
Lufthansa, "nemški letalski ponos"
. Potniki lahko za vsak deževen dan "iztržijo" 20 evrov, a so vse skupaj upravičeni do
največ 200 evrov. Če dežuje več kot deset dni, bo odškodnina torej vseeno 200 evrov. In kaj
Lufthansa šteje za deževen dan? Pasti mora več kot pet milimetrov dežja na kvadratni meter.
"Če sončne počitnice, na katere upajo mnogi, pokvari dež, bo 20 evrov odškodnine morda
razjasnilo razpoloženje," so v izjavi za javnost zapisali pri Lufthansi. Med mesti, za katera
velja Lufthansina ponudba, so med drugim Barcelona, Istanbul, Madrid, Rim, Dubaj, Kairo, New York,
Tel Aviv in Washington. No, če namerava Lufthansa odškodnino za dež ponujati tudi v bolj mokrih
mesecih, se ji ne piše nič dobrega.
Po poteh Ryanaira
Lufthansi podobno kot večini letalskih prevoznikov zadnje mesece ne gre najbolje. V
primerjavi z lanskim letom je letos z Lufthansinimi letali potovalo približno pet odstotkov manj
ljudi. Zato imajo Nemci podobne zamisli kot drugi nekdanji letalski velikani, na primer British
Airways in Air France. Zdaj naj bi razmišljali celo o zaračunavanju hrane na letalih – British
Airways je že ukinil obroke na kratkih razdaljah. Prtljaga pa je tako rekoč pri vseh letalskih
prevoznikih poglavje zase. Potniki je lahko na letala jemljejo vse manj, doplačila za prekoračitev
dovoljene teže so vse višja ... Nizkocenovni letalski prevozniki z Ryanairom na čelu so pač pri
ukrepih za znižanje stroškov tudi pri prtljagi "zgled" vsem ostalim.
23
ogledov
Slabo vreme? Denar dobite nazaj!
Nemški državni letalski prevoznik Lufthansa v težkih časih vleče nove poteze. Potnikom ponuja odškodnino za primer slabega vremena – 20 evrov za vsak dan dežja.