''Takšno nepotrebno trošenje denarja kaže, da ima proračun Evropske unije še številne rezerve,'' je prepričana predstavnica evroskeptične organizacije Open Europe.
V obsežnem štiriletnem projektu IsaFruit je okoli 200 raziskovalcev ugotavljalo učinke uživanja sadja. Izdelali so tudi reklamno kampanjo z glavnim superjunakom g. Fruitness, ki naj bi prepričal predvsem mlade, da je uživanje sadja pomembno za zdravje. Za vse skupaj pa so zapravili 13,8 milijonov evrov sredstev članic Evropske unije.
In kakšne so bile prodorne ugotovitve raziskave? Ugotovili so npr., da dve jabolki na dan pomagata zmanjšati holesterol za 10 odstotkov, pišejo spletne strani Daily Maila.
Veliko pozornosti so namenili promociji uživanja sadja med mladimi. G. Fruitness je junak, oblečen v zeleno, ki ima za prijatelje različne vrste sadja, hkrati pa je predan športu. S takim načinom življenja ohranja svoje super moči. Na spletno stran www. fruitness.eu pa so naložili tudi različne igre, ki naj bi mlade vodile k zdravemu načinu življenja.