Letalska nesreča v Indiji, v kateri je umrlo 158 ljudi, je sprožila številne pomisleke glede varnostnih ukrepov v letalski industriji. Sicer še ni jasno, kaj je povzročilo nesrečo, a strokovnjaki opozarjajo, da redni varnostni pregledi in usposabljanje osebja niso več to, kar so bili.
O tem priča tudi podatek, da je bilo v zadnjih letih v Indiji kar nekaj nesreč. Številka bi lahko bila še večja, saj se je lani indijsko letalo s 150 potniki za las izognilo trčenju z vojaškim helikopterjem.
Tamkajšnji mediji večkrat poročajo o tem, da piloti in ostali uslužbenci na delovna mesta prihajajo pod vplivom alkohola. "Varnostni standardi v indijskem letalstvu so na preprihu že šest let. Nekateri se trudijo, da bi popravili stanje, a to je vse močno zakoreninjeno...Ni verjetno, da se bo stanje kaj izboljšalo, razen če ne pride do drastičnih sprememb," je dejal inštruktor letenja Ranganathan. Za pojasnila, kako je z varnostnimi in ostalimi pregledi letal ter osebja, smo poklicali tudi na Letališče Jožeta Pučnika Ljubljana, a nismo dobili nikogar.
Za včerajšnjo letalsko nesrečo sicer očividci trdijo, da je letalo na pristajalno stezo pristalo pravilno, vendar se na spolzkem asfaltu ni uspelo ustaviti in je zdrsnilo čez rob pečine na koncu pristajalne steze.
Letališče se nahaja na vrhu hriba. Le 30 metrov od vzletno-pistajalne steze so globoke soteske. Pristajalna steza, ki je bila obnovljena pred desetimi dnevi, je izjemno nevarna in po mnenju poznavalcev ne dopušča niti najmanjše napake pri pristajanju. Preživelo je le osem potnikov, ki so trenutno na zdravljenju v bolnišnici.
10
ogledov
Piloti na delu vinjeni?
Dan po letalski nesreči v Indiji, v kateri je umrlo 158 potnikov, so v ospredju očitki, da za varnost v indijskem letalskem prometu ni dovolj dobro poskrbljeno.