O'Connor je svojo pot začel kot solastnik kluba, v katerem se se po poku pikakom balona osredotočili na pripravo poceni in izvirnih prigrizkov. Začetni poskusi so se izjalovili, nekega dne pa je prišel na idejo, da bi lahko maso za palačinke spravil v poceni embalažo, enostavno za uporabo, piše CNN Money.
S pomočjo ustne reklame, pletenja družabnih mrež in promocijskih dogodkov (postavil je Guinessov rekord za peko največ palačink v osmih urah), mu je uspelo svoj izdelek spraviti v 13 tisoč trgovin širom ZDA, med katerimi so tudi nekatere največje trgovinske verige kot sta Costco in Whole Foods.
V letu 2008 je njegovo podjetje prodalo že za 15 milijonov dolarjev (10,5 milijona evrov) proizvodov, za letos pa načrtujejo, da jih bodo imeli že za 19,5 milijona dolarjev. (13,6 milijona evrov). Linijo izdelkov pa nameravajo popestriti še z novimi okusi in živimi barvami zmesi.