Poročilo, ki ga je pripravila francoska letalska agencija BEA, kaže na to, da se posadka ni primerno odzvala na tehnično napako in je zato soodgovorna za strmoglavljenje.
Težave so se začele dve uri po vzletu, ko je letalo airbus A330 priletelo v turbulenco in so se mu pokvarili senzorji za hitrost letenja. Takrat bi moral pilot, ki je bil ravno na počitku, znova prevzeti nadzor nad letalom, česar pa ni storil. Prav tako posadka po tem, ko je letalo izgubljalo na višini in hitrosti, ni spustila nosu letala, ampak ga je dvignila, poroča BBC.
Spor med Airbusom in Air Franceom
Poročilo dokazuje, da sta za nesrečo odgovorni družbi Airbus in Air France. Družbi sicer krivde nista priznali, ampak jo valita eno na drugo. Zaradi možnosti, da je bila nesreča posledica človeške napake, pa sta obe pod drobnogledom preiskovalcev.
Po nesreči je sicer Air France na vseh svojih letalih airbus zamenjal senzorje za hitrost z novejšimi, ki jih je proizvedlo francosko podjetje Thales.
Tipično za komerciani družbi, da valita krivdo drug na drugega, sorodniki žrtev pa trpijo. Človeški faktor + tehnična napaka = nevarna kombinacija za tragedijo. Preprosta formula, a resnična. Priporočam v ogled tovrstne oddaje o letalskih nesrečah na National Geographicu.