Svet
75 ogledov

Nove podrobnosti tragičnega leta: panika zadnjih petih minut

Na spletu je sinoči zaokrožil posnetek treninga Andreasa Lubitza, kopilota na letalu družbe Germanwings, ki naj bi v smrt poleg sebe pognal še 149 ljudi.

Na posnetku treninga je 20-letni Andreas Lubitz, ki se uči pilotiranja na jadralnem letalu.

Medtem ko so britanski mediji odkrili posnetek treninga, so nemški mediji razkrili, da je Lubitz najverjetneje trpel zaradi odstopanja očesne mrežnice, bolezni, ki bi najverjetneje končala njegovo pilotsko kariero.

Lubitz je bolehal za hitrim pešanjem vida, kažejo zadnje vesti iz Nemčije, Bild am Sonntag je poročal, da mu je odstopila mrežnica. Zadnjič naj bi pri zdravniku pomoč iskal 10. marca.

Doslej naj bi izgubil že 30 odsotkov vida, pa danes poroča francoski Le Figaro, sklicujoč na visoke vire pri preiskavi. Pri družbi Lufthansa, materinski družbi Germanwingsa, so zavrnili, da bi vedeli za Lubitzove zdravstvene težave.

Kričali dolgih pet minut

Na posnetkih iz ene izmed dveh črnih skrinjic, ki so jo našli med razbitinami, so strokovnjaki razbrali pogovor iz pilotske kabine pred strmoglavljenjem. Kopilot Lubitz je glavnega pilota nagovarjal, da naj le gre na stranišče. Ko je pilot to tudi storil, se je kopilot zaklenil v kabini.

V zadnjih minutah pred strmoglavljenjem letala se s posnetkov sliši kričanje, poročajo nemški mediji, čeprav so preiskovalci sprva trdili nasprotno. Pilot je udarjal po zaklenjenih vratih, nazadnje je uporabil lomilko; potniki so ugotovili, da nekaj ni v redu, ko so začutili, da se spuščajo, je med njimi zavladala panika, ki naj bi po najnovejših podatkih trajala dolgih pet minut.

Lubitz v vsem tem času ni spregovoril niti ene besede.

PREBERITE TUDI:

- Lubitz s tretjino manj vida izgubil sanje

- Noseča bivša želela zbežati stran od kopilota

Komentarjev 3
  • PasjiDrekiVsepovsod 18:45 30.marec 2015.

    Točno tako.

  • Papaja Popi 16:27 30.marec 2015.

    Čisto lahko da je letalska družba obdolžila kopilota namerno, da ji v tem primeru ne bo treba plačati odškodnine ker, če bi bilo z letalom tehnično kaj narobe, bi bile odškodnine ogromne in bi letalsko družbo lahko kar zaprl

  • PasjiDrekiVsepovsod 15:56 30.marec 2015.

    Zdaj je vsega kriv kopilot in njegove "bolezni".Mogoče res, mogoče ne.To ne bomo nikoli vedeli. Bomo pa vedno vedeli, da Švabi ne bi nikoli priznali svoje napake...naj bo tehnična ali sistemska...taki so Švabi.