"Če podjetja, ki izdelujejo spletne igre, ne bodo omejila časa igranja, popularnost iger pa bo naraščala, oblasti morda ne bodo imele druge izbire, kot da omejijo uporabo, kot so to storili v Aziji," so za britanski BBC povedali avtorji raziskave. Nedavna študija treh britanskih univerz je namreč pokazala, da so nekateri igralci na računalniške zaslone nepretrgoma prikovani tudi do 90 ur.
"Še posebno so problematične množične spletne igre, tako imenovane množične večigralske igre igranja vlog (MMORPG), kot je na primer World of Warcraft," opozarjajo raziskovalci iz univerz v Cardiffu, Derbyju in Nottinghamu. Te igre namreč združujejo tudi po več deset tisoč igralcev, ki se spoprijemajo z nepreglednim številom nalog, sistem igre pa igralce spodbuja, da se neprenehoma pehajo za novim nagradami in virtualnimi predmeti.
Patološko zasvojeni
V študiji so ugotovili, da ima med sedem in 11 odstotkov igralcev resne težave in so patološko zasvojeni z igranjem spletnih iger. Nekateri igralci so v virtualnem svetu nepretrgoma po 40, 60 in tudi 90 ur.
Opozorila niso dovolj
Nekatere igre sicer vsebujejo opozorila glede pretiranega igranja, a ta niso dovolj, menijo raziskovalci. Med drugim predlagajo, da bi v igrah znižali časovno zahtevnost nalog. Poleg tega vse večje igre po njihovih besedah vsebujejo mehanizme, s katerimi si lahko igralci omejijo čas igranja.