Na listini bi moralo biti zabeleženo vse - število potnikov in članov posadke ter natančen popis tovora, a temu ni bilo tako. Podrobnejša preiskava manifesta je namreč razkrila, da sta se na letalo nahajali dve toni neznanega blaga.
Najprej trdili, da gre le za baterije
Direktor letalske družbe Malaysia Airlines je že pred časom na tiskovni konferenci povedal, da je bilo na letalu nekaj več kot 4,5 tone eksotičnega sadja, v posebnem kontejnerju pa še 200 kilogramov litijskih baterij. Te številke pa se ne skladajo s popisom v letalskem manifestu, kjer je zabeleženo, da je bilo v posebnem kontejnerju 2,453 tone blaga in ne le 200 kilogramov.
Mediji so na razliko (2,253 tone) postali še bolj pozorni, ko tiskovni predstavnik podjetja, v lasti katerega so bile baterije, ni želel odgovoriti na vprašanje, kaj so v kontejnerju še prevažali. "Zaradi preiskave vam več ne morem povedati. Naši pravniki so nam svetovali molk,“ je izjavil in dodal, da ne more govoriti niti o podjetju, ki je baterije izdelalo. Tudi to je zaupen podatek, je razložil.
Z baterijami v kontejnerju polnilci?
Letalska družba Malaysian Airlines pa sedaj trdi, da so poleg baterij v kontejnerju prevažali še polnilce in radijske dele. Tega v manifestu, kot rečeno, ni bilo napisano. Je bilo pa zapisano, da je NNR Global z letalom prevažal 133 kosov, ki so skupaj tehtali 1,99 tone, in 67 kosov s skupno težo 463 kilogramov – skupno torej 2,453 tone. Koliko so tehtale le litijske baterije, v listini ni bilo zapisano.
Je bilo pa zavedeno, da je s tovorom treba ravnati pazljivo, saj gre za gorljivo blago. Že takoj po nesreči so se pojavila namigovanja, da je tragedijo zakrivil požar, ki naj bi nastal zaradi omenjenih baterij.
Kaj pa skupina znanstvenikov, ki so zginili z letalom in tovorom vred?
Koka, Horse, Zlato al samo chemtrailsi?
Zadeva smrdi že od samega začetka... zdaj pa že zaudarja.