Projekt, imenovan GreenLight WorldFlight, s slovenskim geslom majhno, lahko, zeleno, se uspešno nadaljuje, saj je Matevž Lenarčič že na poti čez največji svetovni ocean. Po načrtih naj bi pot trajala 11 ur, vendar ekipa pričakuje, da se bo zaradi napovedanega severozahodnega vetra pot nekoliko podaljšala.
Tudi etapa poleta čez Tihi ocean je izjemno zahtevna, ker na poti ni nobenega otoka z letališčem, kjer bi bil pristanek mogoč. Kot je ekipa zapisala v sporočilu za javnost, je pravilno načrtovanje poti izjemno pomembno in zaradi tega nekoliko bolj stresno.
Neverjetno skromna poraba goriva
Ko je Lenarčič pristal na Velikonočnem otoku in napolnil letalo z gorivom, je ugotovil, da je v letalu po preleteni izjemno dolgi poti ostalo relativno dovolj goriva. V praksi je tako dokazal, da je Pipistrelovo letalo virus SW 914 zelo varčno. Za tokratni let bo pilot potreboval 214 litrov goriva in glede na vremenske pogoje se je odločil, da bo s seboj vzel še 85 litrov rezervnega goriva, kar mu omogoča dodatne štiri ure in pol letenja, še pojasnjujejo v ekipi, ki spremlja Lenarčičev polet okoli sveta.