Svet
36 ogledov

Ko slogan namiguje na seks

Cathay Pacific slogan ženska oralni seks Youtube
Seks škandal je hongkonško letalsko družbo Cathay Pacific prisilil k spremembi marketinške kampanje. Slogan, da so "ekipa, ki se bo z vsako dodatno miljo potrudila, da se boste počutili posebne", je očitno ena izmed stevardes vzela zelo resno.

Hongkonška letalska družba je potem, ko je prejšnji teden v javnost prišla fotografija, na kateri naj bi ena izmed stevardes na letalu v pilotski kabini oralno zadovoljevala svojega fanta, že sprožila preiskavo dogodka. Ženska na fotografiji pa v podjetju ni več zaposlena.

Umik oglaševalske kampanje

A kljub temu se je ugled družbe omajal, saj naj bi na seks namigovala tudi njihova oglaševalska kampanja, ki pravi, da se bo osebje z vsako dodatno miljo potrudilo, da se bo potnik počutil nekaj posebnega.

"Razmišljamo, da bi začasno umaknili kampanjo, saj zanjo sedaj ni pravi trenutek," je dejal tiskovni predstavnik družbe in dodal, da so s sloganom "dodatne milje" začeli oglaševati leta 2010.

Dirktor: do oralnega seksa ni prišlo med letom

Direktor letalske družbe John Slosar je v izjavi za javnost dejal, da člana posadke, ki sta bila v "kočljivem položaju" že dolgo časa več nista zaposlena v družbi, poroča Daily Telegraph.

Ni pa ob tem znano, saj letalska družba ni želela razkriti podrobnosti, ali sta bila moški in ženska odpuščena ali pa sta dala sama odpoved.

V letalski družbi prav tako niso želeli povedati, ali se je incident zgodil v pilotski kabini.

Dejali so le, da preiskava ni postregla z podatkom, ki bi nakazoval na to, da je do oralnega seksa prišlo na njihovih letalih med letenjem.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.