Dave Ross, ki rekrutira tuje pilote za kitajske letalske družbe, pravi, da je povpraševanje večje od ponudbe. Kitajska naj bi naslednjih dvajset let potrebovala med štiri in pet tisoč piloti letno. Letno ne morejo izšolati toliko pilotov, zato jih pospešeno iščejo v tujini.
Izkušenim tujim pilotom so ponudili finančno zelo ugodne ponudbe. "Pred tem sem letel med 80 in 100 urami na mesec. Sedaj letim samo 50 ur mesečno, plačan pa sem trikrat več kot prej," je za CNN povedal Jeff Graham, ki je službo pri Southern Air v Teksasu zamenjal za mesto pri kitajskem prevozniku iz Shenzhena.
Podobno odločitev je sprejel tudi nekdanji pilot mehiške letalske družbe, ki ni želel biti imenovan. Kot pravi, v Chengduju zasluži pet do šestkrat več kot doma. "Trenutno najbolje plačajo na Kitajskem," je dejal in dodal, da odločitev za selitev ni bila težka.
V enem od oglasov letalska družba ponuja mesečno plačo v višini 23 tisoč evrov, poleg tega pa še plačilo vseh davkov in druge bonuse. Tiskovni predstavnik ene od letalskih družb v Chengduju je dejal, da lahko samo z dobrimi plačami privabijo ustrezen kader.
Predstavniki agencij, ki delujejo kot posredniki za kitajske letalske družbe, opozarjajo, da lahko od ponudbe za službo do dejanske zaposlitve mine kar nekaj časa. Kandidati morajo namreč pridobiti tamkajšnje dovoljenje za letenje, ki obsega pisni izpit in praktični test.
No slovenski delodajalci- stiskači. Zamislite se