Oceno je v petek objavila mednarodna analitska hiša IHS.Čeprav je Apple še vedno v prednosti se mu kindle zelo hitro približuje.
Amazon je svoje sveže tablice kindle fire začel prodajati šele sredi novembra, a je z njimi že uspel pretresti hitro rastoči trg medijskih tablic, ki uspešno izkoriščajo nišo med pametnimi mobilnimi telefoni in prenosnimi računalniki.
Po oceni IHS bo v zadnjem četrtletju letos na svetovni ravni prodanih skupno 28,3 milijona medijskih tablic, kar je skoraj 78 odstotkov več kot v predhodnem četrtletju.
Pri tem z dobavljenimi 18,6 milijona ipadi in 67-odstotno rastjo na četrtletni ravni prvo mesto ohranja Apple z ipadi, z njimi se je pred slabima dvema letoma pravzaprav začel razcvet trga tablic, a se mu je pri tem tržni delež zmanjšal s skoraj 70 odstotkov na slabih 66 odstotkov.
Uspešna prodaja tablic
Eden od razlogov za zmanjšanje deleža ipadov tiči v uspešni prodaji omenjenih Amazonovih tablic. Teh naj bi bilo v zadnjih treh mesecih letos dobavljenih skupno kar 3,9 milijona, kar predstavlja 13,8-odstoten tržni delež. V predhodnem četrtletju kindle fire še ni bil na voljo.
Analitiki uspeh tablic kindle fire pripisujejo temu, da so sicer tudi na račun manjše zmogljivosti občutno cenejše, hkrati pa jih je Amazon pospremil z bogato tržno kampanjo in obilico dostopnih vsebin.
Delež se bo zmanjšal tudi Samsungu
Delež se bo po oceni IHS zmanjšal tudi doslej drugemu največjemu, južnokorejskemu Samsungu, in sicer s 7,8 na 4,8 odstotka. Samsung bo sicer iz tretjega v četrto trimesečje zabeležil 9,6-odstotno rast števila prodanih tablic na 1,37 milijona.
Sledita ameriški Barnes&Noble z 1,32 milijona dobavljenimi tablicami in 4,7-odstotnim deležem ter tajvanski HTC s 355.000 dobavljenimi tablicami in 1,3-odstotnim tržnim deležem.