"Izvirni greh" je že prvi dan odprtja terminala povzročil sistem za prtljago, ki se je v času hkratnega pristanka 12 letal ob isti uri povsem zrušil. Zaradi podrobnega pregledovanja prtljage potnikov se je ta začela kopičiti v neobvladljivo gmoto. Letalska družba British Airways, ki s svojimi letali edina vzleta in pristaja z novoodprtega terminala, je v petek odpovedala petino svojih letov, pri vseh drugih pa so zelo verjetne zamude.
Sto funtov odškodnine
Za zaplete na terminalu, ki so ga gradili dve desetletji, stroški pa so se povzpeli
na 8,6 milijarde dolarjev, so pri družbi British Airways že opravičili. Potnikom, ki so jih
doletele odpovedi letov, so ponudili sto funtov odškodnine. Dodali so še, da bodo zmedo na
terminalu poskušali čim prej odpraviti.
Preobremenjenost petega terminala je dvignila tudi obrv marsikaterega okoliškega
prebivalca. Številni med njimi so se v četrtek skupaj z okoljevarstveniki udeležili protestov
proti odprtju petega terminala, zdaj pa jih skrbi, da se bo uprava letališča zaradi gneče še bolj
odločno zavzela za gradnjo naslednjega, šestega terminala.