V Srbiji so takšni primeri vsakdanji, poroča Blic, na udaru pa so predvsem tovornjakarji in družine, ki potujejo na dopust proti Turčiji. Posamezne vlečne službe imajo med seboj razdeljene rajone ob glavnih prometnicah, tudi na cestnem koridorju 10, ki povezuje Beograd in Niš.
Nemalokrat lastniki avtovlek na cesto nastavljajo različne prepreke, ki poškodujejo pnevmatike, lahko pa povzročijo škodo tudi na avtomobilu. Ko uslužbenci cestne pomoči tujcu ponudijo pomoč, velikokrat "ugotovijo", da mu ne morejo pomagati na mestu samem, temveč morajo poškodovano vozilo odpeljati na servis, kar dodatno podraži storitev. Znan je celo primer, ko je morala turška družina iz Nemčije kupiti novo gumo za 150 evrov, čeprav so imeli s seboj rezervno. Kasneje se je voznik pritožil pri izpostavi organizacije ADAC.
koridor 10 (Beograd–Niš)
Niš–Pirot
Pirot–Dimitrovgrad
Mali Požarevac–Velika Plana
Velika Plana–Jagodina
Ko zjutraj ne vžge
Še posebej so na udaru vozniki tovornjakov, ki plačujejo tudi po 5.000 evrov, da jim avtovleka iz jarka povleče tovornjak, potem ko je ta vanjo zapeljal zaradi ovire na cesti.
Nepridipravi na tarče prežijo tudi na počivališčih. Znana je praksa, da v izpušni sistem ponoči spustijo "purpeno", tako da vozilo zjutraj ne vžge. A "pomoč" ni nikoli daleč od voznika v težavah, ki pa mora imeti debelo denarnico, če želi nadaljevati pot.
Ima prste vmes AMSS?
V nečedne posle odiranja naj bi bila vpletena celo srbska avto-moto zveza (AMSS), ki svojim pogodbenim partnerjem zagotavlja posel s tujci v težavah, trdi nekdanji zaposleni v organizaciji. A v slednji te navedbe ostro zavračajo.