Se spomnite spornega oglasa za Pepsi, s Kylie Jenner v glavni vlogi, ki ga je multinacionalka zaradi zgražanja javnosti umaknila? Heinekenov video oglas je nekaj povsem drugačnega. Morate si ga ogledati.
V štiri in pol minutnem videu, ki so ga naslovili "Svetove narazen" sodelujejo trije pari, ljudje se med seboj ne poznajo, ki si v nekem skladišču pomagajo pri sestavljanju pohištva – izkaže se, da sestavljajo šank.
Med delom se pari spoznavajo in na nek način spoprijateljijo.
Oglas nam predstavi moškega, ki ne mara žensk, ki sodeluje s feministko. Šank skupaj sestavljata tudi goreč nasprotnik podnebnih sprememb in okoljevarstvenik, ter homofob in transspolna oseba.
Za diametralno nasprotna stališča svojih 'partnerjev' ne vedo. Ko jim predvajajo video posnetke z mnenji vsakega posameznika, jih soočijo z dilemo. Tukaj stopi v igro pivo.
dezurni@zurnal24.si
Boljše je kot Union
Pa še vedno ogabno.
Saj bo ceneje.