Britanski komik Sasha Baron Cohen je bil zelo kritičen do modernih socialnih omrežij in načina, kako nezavedno vplivajo na razvoj družbe in mišljenje posameznikov, poroča BBC.
Igralec, znan po svoji vlogi Ali G, je poleg Googla, Twitterja in Youtuba še posebej izpostavil Facebook, saj po njegovem stori najmanj za varovanje ljudi pred lažnimi novicami in politično targetiranimi kampanjami.
"Če jim plačate, bo Facebook objavil kakršenkoli politični oglas si želite, pa četudi je laž. In ob tem vam bodo celo pomagali z maksimalno učinkovitostjo mikrotargetirati te laži do svojih uporabnikov," je dejal Baron Cohen v odmevnem govoru na vrhu ameriškega združenja ADL, ki se že več kot 100 let bori proti antisemitizmu in drugim oblikam diskriminacije.
"In po tej logiki, če bi Facebook že obstajal okoli leta 1930, bi Hitlerju dovoljeval objavljati 30-sekundne oglase glede njegove 'rešitve' judovskega vprašanja," je dodal. Baron Cohen meni, da je čas za "fundamentalni premislek" glede socialnih medijev in na kakšen način razpihujejo sovraštvo, zarote in laži.
Google se je zavezal k boljši politiki, Facebook še ne
Pri Facebooku so se na Baron Cohenove izjave že odzvali z mnenjem, da napačno interpretira njihovo politiko ter da sami storijo veliko za preprečevanja sovražnega govora na svojem omrežju.
Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg se je sicer v zadnjih dneh znašel pod hudim pritiskom, naj sledi Googlu, ki se je zavezal, da ne bo več dovolil političnih oglasov za mikrotargetiranje svojih uporabnikov na podlagi podatkov o brskanju. Google je tudi lastnik Youtuba.
zadel je v popolno popolnost glede Hitlerja... facebook je bedarija ki bi jo blo treba popolnoma prepovedat