Svet
8 ogledov

Eno osebo vrglo iz letala

Glavni vzrok za včerajšnjo letalsko nesrečo v Moskvi je napaka pilota.

V zgornjem videoposnetku si lahko ogledate trenutek, ko je letalo zaneslo na avtocesto. Posnel ga je eden od voznikov, ki so bili v tistem trenutku na avtocesti.


Na krovu letala TU-204 ni bilo potnikov, le osemčlanska posadka: umrli so pilot, kopilot, mehanik in še en član osebja, ostali štirje se težko poškodovani zdravijo v bolnišnici. Eno osebo naj bi zaradi silovitega trčenja vrglo in letala, priletel naj bi v avtocestno ogrado, je dejala priča.

S preveliko hitrostjo ob pristajalno stezo

Našli so že obe črni skrinjici, ki bosta preiskovalcem pomagali razvozlati okoliščine nesreče. Nekateri mediji namigujejo, da bi lahko nesrečo zakrivile vremenske razmere ali okvara in pilot, kot sicer kažejo prve uradne ugotovitve. Tako pilot kot kopilot sta bila zelo izkušena, za seboj sta imela med 10 in 15 tisoč ur letenja.

Pristanek letala družbe Red Wings se je na letališču Vnukovo sicer začel dobro, nato pa so s preveliko hitrostjo trčili ob pristajalno stezo, od tam je letalo odneslo na avtocesto. Letalo je razpadlo na tri dele, desno krilo je zagorelo, gasilci pa so za gašenje potrebovali več kot pol ure.



Komentarjev 4
  • zdrej 16:13 02.januar 2013.

    Daj mi razloži, kolikšna je verjetnost in zakaj, ta bi zmrznil sistem za reverz, če pa je izgorevanje pri okoli 800C.

  • Žurnalček 15:32 31.december 2012.

    Na 3km stezi , tudi če so zmrznili flapi in je moral pristajati z 130km/h večjo brzino , ni noben problem to ustaviti na takšni dolžini steze. Če so mu pa ob tem še zmrznili reversi motorjev in same bremze ...prikaži veče , potem je pa to že lahko vzrok!

  • Žurnalček 15:31 31.december 2012.

    Če je letalo pristalo v območju pravilnega dotika z stezo TD , napaka niti slučajno ne more biti pripisana pilotom , ker sta imela za zaustavljanje časa in steze pri tako majhnem letalu in še povrhu praznemu, 2x preveč. Tudi ...prikaži veči če sta zamudila TD za 1km sta imela vsega več kot dovolj . Napaka je bila lahko na reversu -zaviranje z motorji - in posledično z poledenelo stezo nezmožnost enakomernega zaviranja z zavorami . Po moje zna biti razlog, ker je v Pardubicah bilo 10° C v Moskvi pa -30°C in je prišlo do velikih kondenzov in s tem poledenitve v hidravliki reversa motorjev ali pa v sistemu zaviranja z kolesi . Če sta pilota zadela pravilno točko dotika TD z stezo , ali jo pa tudi zamudila za 1km , ne more biti napaka njuna , ampak je napaka na reversu motorjev, na samih zavorah v kombinaciji z poledenelo pisto. Avion je udaril v avtocesto z ~ 40-50km/h kar pomeni , da niso delovale motorne zavore -reversi , kakor tudi ne same zavore . Na 3km stezi , tudi če so zmrznili flapi in je mo