Avstrijska javna železniška družba OeBB je včeraj uvedla najnovejšo generacijo nočnih vlakov v času, ko se ta počasnejši, a veliko manj okolju neprijazen način prevoza vrača v modo. "V primerjavi s starimi nočnimi vlaki, ki so bili nekoliko mračni, je to velik luksuz. Noro," je za agencijo AFP povedala 69-letna upokojenka Rosemarie.
Nove nočne vlake so predstavili na Dunaju ob 100-letnici avstrijskega podjetja. "Vsak kilometer z vlakom je kilometer za zaščito podnebja in prispevanje k boljši prihodnosti," je za AFP ob tem povedala avstrijska ministrica za okolje Leonore Gewessler.
Potniki v vlakih, ki naj bi začeli obratovati 10. decembra na progi Dunaj-Hamburg in Innsbruck-Hamburg, bodo ponujali precej udobja, med drugim tudi tuš kabine.
Ti vlaki, ki lahko vozijo do 230 km/h, bodo postopoma uvedeni v Avstriji, Nemčiji, Švici, Italiji in na Nizozemskem. V Franciji mora zeleno luč še prižgati nacionalna železniška uprava.
Avstrijska družba namerava do leta 2030 podvojiti število potnikov na nočnih vlakih, pri oživitvi nočnih vlakov, ki so v 2010. skoraj izginili, pa sodelujejo tudi številna druga evropska podjetja.
kje je marija terezija da nam zopet naredi zeleznice in vzpostavi red
Super, bedni so, kaj zdaj?
A Alenčica si je šla ogledat tole pridobitev jodlerjev? Jodlerji so 300 let pred nami v železniškem prometu in infrastrukturi!