Patent, ki ga je Aribus vložil že leta 2010, prejšnji mesec pa so jim ga odobrili, predvideva izgradnjo 'ultra hitrega letalskega vozila', ki bi potoval s 4,5 kratno hitrostjo zvoka.
"Airbus in njegova podjetja vsako leto zaprosijo za priznanje na stotine patentov, da bi tako zaščitili intelektualno lastnino," je Darcy povedal za CNN in dodal: "Ti patenti pogosto temeljijo na razvojnih konceptih in idejah, ki se še niso povsem razvili. Ni nujno, da iz patenta dejansko razvijemo produkt."
Letalo za poslovneže in VIP osebnosti
Podrobnosti glede vložitve zahteve za priznanje patenta ni želel komentirati: "Trenutno na to temo ne želimo dajati dodatnih izjav." Patent velja le eno leto, v priloženi dokumentaciji pa je zapisanom da naj bi letalo prevažalo poslovneže in VIP potnike.
Za pristajanje in vzletanje bi še vedno uporabljali običajna letališča.Nadzvočno letalo bi predvidoma vzletelo skoraj navpično. Vzletelo bi s pomočjo klasičnih reaktivnih motorjev, nato pa bi mu pospešek dali raketni motorji, ki bi letalo ponesli nad atmosfero.
Za pot iz Londona v New York dovolj le ena ura
Letalo bi za pot iz Londona v New York potrebovalo eno uro. Za primerjavo, Concorde, pri izdelavi katerega je sodeloval tudi Airbus, je za pot iz britanske prestolnice v New York potreboval tri ure in pol. Po nesreči pred dvanajstimi leti so concorde iz letalskega prometa umaknili.
dezurni@zurnal24.si
Točn tko k je napisan. Slinit se pred konceptom nečesa takšnega je preuranjeno. ogromno enih zanimivih futurističnih dobrih konceptov je nastal ampak samo konceptov. uresničenih konceptov v smislu realizacije - stvaritve v smislu funkcionalnosti v resničnem življenju pa je bore malo.