Šport
1179 ogledov

Tako so zapravili štiri milijone v pol minute

Jake Elliott, Philadelphia Eagles Epa
Super Bowl je vselej nekoliko več kot le tekma.

Super Bowl LII je postregel z izjemno uspešno napadalno igro ekip New England Patriots in Philadelphia Eagles, na koncu pa so v nasprotju z napovedmi strokovnjakov slavili Orli z 41:33.

A tudi 52. izvedba finala v ameriškem nogometu, Eagles so sicer prvič v zgodovini kluba osvojili Super Bowl, je poleg akcij na terenu nudila še veliko več. Ob polčasu je zbrano množico zabaval Justin Timberlake, ob potokih piva in gorah piščančjih krilc pa so uživali tudi gledalci pred televizijskimi zasloni.

Tudi tokrat je največji ameriški športni dogodek prikoval milijone Američanov pred televizorje, oglaševalci v različnih podjetjih pa so znova veselo zapravljali denar za reklame. Sekunda reklamnega oglasa je stala 133.000 ameriških dolarjev, za pol minute predvajanja pa so tako multinacionalke odštele štiri milijone dolarjev. Reklame so bile znova spektakularne, v njih pa so nastopili zvezdniki kot so Danny Devito, Peter Dinklage, Morgan Freeman, David Schwimmer ...

To so reklame, ki naj bi zaznamovale Super Bowl LII: 

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.

Sorodne novice