O pogodbah se s predstavniki smučarjev usklajuje tudi odvetnica, pooblaščenka predsednika Smučarske zveze Slovenije Tomaža Lovšeta. Še zlasti sporno je vprašanje tako imenovanega samoprispevka tekmovalcev za priprave.
"Prejšnji teden sem se udeležila sestanka s predsedniki klubov, ki imajo svoje člane v reprezentanci, in dobila priložnost, da se seznanim z njihovim pogledom v zvezi s tem vprašanjem. Seveda nobeden s tem ni zadovoljen, ampak letos drugače tega ni možno izpeljati, vsaj ne v takšnem obsegu in programu, kot so ga zastavili. Pogodbe z aneksi so že pripravljene in gredo ven. Vztrajamo pri tem, da se morajo obveznosti in terjatve pokriti za nazaj ter da sezono vsi alpski reprezentanti začnejo z enakimi izhodišči. Rok za podpis je začetek septembra. Pogodbe bodo morali podpisati vsi. V nasprotnem primeru bo zaradi pomanjkanja sredstev prišlo do krčenja ekip," je povedala Kürner Čadova ob robu ponedeljkove predstavitve moške vrste za smuk in superveleslalom pred odhodom na priprave v Čile.
S predstavniki vodstva zveze se je v imenu tekmovalcev spomladi pogovarjal najboljši slovenski smukač v minuli sezoni Andrej Šporn, ki še vedno meni, da je omenjeni način sofinanciranja zgrešen, čeprav bi šlo le za začasno rešitev. "Domenjeno je, da plačamo letalsko vozovnico za Čile, ki naj bi stala okrog 2000 evrov. Kar zadeva participacijo 5000 evrov, o kateri se govori, je zadeva še zelo odprta, ker se tekmovalci s tem ne strinjamo. V bistvu bi to pomenilo, da smo samoplačniki za svoje treninge. Kar ni prav, glede na to, da smučarska zveza na naš račun dobi kar nekaj denarja skozi sezono že zgolj zato, ker smo na tekmah. Ob tem sploh niso všteti zneski sponzorskih pogodb. S takšnim načinom se ne strinjamo, glede česar smo kar precej enotni. Glede pogodb tako še vedno ni vse dogovorjeno," je po novinarski konferenci predstavnikom sedme sile povedal Šporn.
Pooblaščenka predsednika zveze se ukvarja s še eno vročo zadevo. Zaradi odsotnosti najboljše slovenske alpske smučarke Mazejeve, ki je trenutno na pripravah v Argentini, do podpisa pogodbe za naslednjo sezono še ni prišlo. Kamen spotike je vprašanje njenega osebnega pokrovitelja, ki bi bil lahko konkurenčen novemu avtomobilskemu pokrovitelju zveze. "Bolj ali manj so zadeve dogovorjene. Odprto ostaja le vprašanje Avto Jarc - Citroën. Z njenim zastopnikom nisva mogla do konca priti skupaj. Računam, da bomo po vrnitvi našli kompromis za letošnjo sezono, za naslednjo pa bi se morali dogovoriti za neka merila in zadevo končati. Upam, da bo tako," je dejala Kürner Čadova.
"Finančno sicer pogodba s Tino Maze ostaja enaka kot v minuli sezoni. Osnovna izhodišča, na podlagi katerih je bil narejen predlog, so bila dogovorjena že maja, potem pa se je pojavil še ta zaplet Avto Jarc - Citroën. Kljub temu verjamem, da bomo to nekako rešili na zadovoljstvo obeh strani," je bila optimistična odvetnica.