Lansko sezono formule 1 so v veliki meri zaznamovala nesoglasja med Red Bullom in Renaultom, ki nikakor nista našla recepta za nadaljevanje uspehov, ki jih je z ekipo v lasti avstrijskega mogotca Dietricha Mateschitza dosegal Sebastian Vettel.
Red Bull v letošnji sezoni še naprej uporablja Renaultove motorje, a pod oznako Tag Heuer. Francoski dobavitelj se je s prevzemom Lotusa vrnil v vlogi konstruktorja in na prvi dirki ostal brez točk.
Po mnenju slovenskega strokovnjaka za motošport Nika Miheliča je k odločitvi za prevzem Lotusa največ pripomoglo prav rivalstvo z Red Bullom, saj si Renault na vsak način želi dokazati, da so bile kritike avstrijske ekipe, predvsem pa šefa Christiana Hornerja, povsem neutemeljene.
Red Bull je v Melbournu vpisal 12 točk po zaslugi četrtega mesta Daniela Ricciarda. Drugi dirkač Daniil Kvyat je dirko končal po krogu za ogrevanje. Horner je bil s prikazanim - za razliko od pretežnega dela lanske sezone - zadovoljen.
''Pogonski sklop je čez zimo zagotovo napredoval. Še vedno nas čaka dolga pot, vendar je zelo spodbudno, da se je predvsem na dirki bolje odrezal. Upam, da bo to za fante velika spodbuda in potrditev, da delajo v pravi smeri,'' je dejal Horner, ki verjame, da ima Red Bull enega najboljših dirkalnikov na startni vrsti.
''V Melbournu smo imeli tretji najhitrejši dirkalnik. Še posebej na dirki. To je spodbudno. Ne želimo si ostati tukaj in osredotočeni smo na to, da napredujemo. Veseli smo, da se karakteristike dirkalnika razvijajo naprej. Delamo z zelo dobrim proizvodom,'' je dodal šef Red Bulla.