Svetovno prvenstvo v reliju se je končalo prejšnji teden, naše državno prvenstvo pa že konec oktobra. Odločili smo se, da vam pokažemo, kako se s cesto spopada državni prvak divizije 3 Borut Bratina.
Reli sezona je končana. Pri najmočnejših avtomobilih je še enkrat naslov svetovnega prvaka pripadel Sebastienu Loebu s citroënom C4 . Francoz pa se je moral letos krepko potruditi, saj ga je vseskozi resno ogrožal Finec Marcus Grönholm.
Kaj pa slovensko državno prvenstvo? Dirkači so morali prevoziti šest relijev, od tega dva v tujini, in sicer enega v Avstriji, drugega pa na Hrvaškem. V skupnem seštevku je državni prvak postal Tomaž Kaučič s sovoznikom Petrom Zorenčom . Drugo mesto sta osvojila Miha Jezeršek in Igor Kacin, tretje pa Darko Peljhan in Gregor Brešer. V diviziji 1 je po šestih odpeljanih relijih slavil Miha Prek , v drugi diviziji pa Miran Jerman .
Vse do konca je bila zanimiva tudi divizija 3, kjer je državni prvak drugič zaporedoma postal Borut Bratina s sovoznikom Andrejem Mrakom . Bratina prav tako kot Loeb vozi citroën, vendar ne C4, ampak C2 . Citroënov malček resda ni tako zmogljiv kot Francozov dirkalnik, vendar zaradi tega ni nič manj atraktiven. Borut Bratina se je v letošnji sezoni s tem avtomobilom redno uvrščal tudi med deset najboljših v generalni razvrstitvi, kjer so zmagovali predvsem dirkalniki s štirikolesnim pogonom.
Prav zato smo se odločili, da vam predstavimo njegovo vožnjo. Vendar ne z besedami, ampak s posnetkom iz avtomobila celotne etape, imenovane Velike Žablje. Prav ta etapa velja za eno izmed tradicionalnih, zato ni čudno, da so jo morali dirkači v letošnji sezoni voziti kar v sklopu dveh relijev, in sicer Relija Domgrad Ajdovščina in Relija Postojna . Torej, pripnite si pasove in uživajte ob ogledu te slabih devet kilometrov dolge preizkušnje.