Ob Super Bowlu, velikem finalu lige ameriškega nogometa NFL, se ZDA ustavijo, pred televizorji pa je prikovanih več kot sto milijonov gledalcev. Zato ne preseneča dejstvo, da poskušajo največji proizvajalci zakupiti čas, ki je namenjen reklamam, 30 sekundni oglasni spot med prenosom Super Bowla pa priznane znamke stane okoli 5 milijonov ameriških dolarjev.
Za oglaševalce je sicer še nekoliko pomembnejši dan po finalni tekmi, ko se oglasi preselijo na youtube. Zaenkrat je zmagovalec reklamnega dela 50. Super Bowla Hyundaijev oglas z naslovom The Chase (Lov, op. p.), ki si ga je ogledalo že več kot 18 milijonov ljudi. Le kdo nima rad medvedov, ki lovijo sprehajalce? Še posebej, če se eden izmed njiju izdaja za vegana.
Lestvica:
1. Hyundai - The Chase
2. Pokémon - #Pokemon20
3. Mini - #DefyLabels
4. Hyundai - First Date
5. Mountain Dew - Mtn Dew Kickstart (Puppymonkeybaby)
6. Axe - Find Your Magic
7. Hyundai - Ryanville
8. Doritos - Ultrasound
9. Snickers - Marilyn
10. Doritos - Doritos Dogs
https://www.youtube.com/watch?v=pOiiPxb-Gbwhttps://www.youtube.com/watch?v=MeygRv-J74ohttps://www.youtube.com/watch?v=-4ibhIwMsAkhttps://www.youtube.com/watch?v=AMpZ0TGjbWE