Nogometni klub Barcelona je objavil, da je sklenil pokroviteljsko pogodbo s Spotify, priljubljeno spletno platformo za poslušanje glasbe. Štiriletna pogodba vključuje tudi imenovanje stadiona Camp Nou z nazivom švedskega podjetja.
Barcelona sicer ni razkrila vrednosti pogodbe, dodala je le, da mora novega pokrovitelja potrditi še skupščina članov v začetku aprila. Če bodo Spotifyju dali zeleno luč, bo Camp Nou prvič v zgodovini dobil dodatek k imenu, saj se bo po novem imenoval Camp Nou Spotify.
We’re partnering with @Spotify to bring football and music together like you’ve never seen before 🏟
— FC Barcelona (@FCBarcelona) March 15, 2022
Seveda je za pričakovati, da bo skupščina članov z veseljem potrdila pogodbo s svojim novim sponzorjem, saj naj bi klub po finančnem poročilu za sezono 2020/21 dolgoval kar 1,35 milijarde evrov, tekom minule sezone pa naj bi klub ustvaril dodatno izgubo v višini 480 milijonov evrov.
Pogodba s Spotifyjem naj bi v veljavo stopila z julijem, po poročanju španskih medijev pa naj bi se neuradni znesek vrtel okoli 280 milijonov evrov, Spotify pa bo postal glavni partner kluba ter uradni avdiostreaming partner.
Prav tako bodo napis Spotify nogometaši Barcelone nosili na sprednji strani svojih dresov ter trening opreme, vse od začetka sezone 2022/23 dalje.