Legendarni italijanski nogometni vratar Gianluiggi Buffon je naznanil svojo podporo novemu slovenskemu ICO projektu Fan360. Nova platforma, ki je namenjena športnim navijačem, bo na podlagi blockchain tehnologije nagrajevala njihove aktivnosti s FAN žetoni in jim omogočila skupnost, kjer bo njihov glas še glasnejši.
Poleg Gigija Buffona je projekt podprl tudi športni zvezdnik Angel Di Maria, nadobudni nogometaš PSG-ja, pa tudi prvi nogometni klub, ki je začel uporabljati blockchain tehnologijo, RCD Espanyol de Barcelona. Eden izmed glavnih podpornikov je tudi legendarni ‘Shark’ iz oddaje Shark Tank (Posel mojega življenja) Kevin Harrington, ki meni, da je Fan360 popolnoma nov nivo za izkustvo športnih navijačev, in verjame, da ima projekt potencial, da postane največja športna skupnost na svetu.
Ste vedeli, da športni navdušenci vsakodnevno porabijo več kot 34 minut za prebiranje športnih novic, sledenje socialnim medijem, preverjanju rezultatov tekem in statistik? Ja, športni navijači so res zvesti in njihova predanost klubom in športnim zvezdnikom jih loči od ostalih. Podpirajo jih namreč v dobrem in slabem. Ampak kljub temu, da so ključni dejavnik v svetu športa, pa za svojo predanost niso nagrajeni.
Nov slovensko-španski projekt, Fan360 omogoča športnim navijačem agregiranje vseh novic iz sveta športa, socialnih medijev in drugih strani samo na eni platformi - Fan360. Športni navdušenec lahko izbere, komu bi rad sledil, in tako dobi samo vsebino, ki ga zanima. Aplikacija s platformo 126.000 športnimi navdušenci pa že obstaja.
Športna industrija je ena izmed največjih branž v svetovni ekonomiji, med drugim tudi zato, ker vedno stremi k inovativnemu razvoju. Fani zahtevajo vedno bolj napredna navijaška doživetja, in zato bo Fan360 zadovoljil njihove potrebe in razvil platformo, ki spodbuja angažiranje športnih navijačev in jih za to nagradil s FAN žetoni. Nagrajen bo vsak like, share, video, slike, blogi in druga dodana vsebina. Skrbno zasnovan nagrajevalni sistem temelji na osnovi blockchain tehnologije. Posamezniki bodo žetone lahko zamenjali za vstopnice za tekme, personalizirano blago ali pa za VIP izkušnje, kot je srečanje s športnim zvezdnikom. Platforma je tudi popolno orodje za klube in znamke, ki iščejo vedno boljše načine za vzpostavljanje stika s svojimi privrženci in njihovo vključevanje v svoj razvoj.