Direktor Olimpije vam očita, da ste balon prodali po najvišji ceni in sponzorirali popust.
Še enkrat več trdim, da direktorju ni nič jasno. Mahanje s prirejenimi konkurenčnimi ponudbami iz leta 2010 za posel, ki je bil sklenjen 2007, je komično. Prodaja balona je bila komercialen posel NK Bežigrad in Duola. Za ceno z vso odgovornostjo trdim, da je bila konkurenčna. Sicer pa smo za balon junija 2010 sklenili izvensodno poravnavo. Ne vem, ali direktor to sploh ve. Če mu ta poravnava ne ustreza, se strinjam, da jo lahko takoj prekliče. Prodaja balona s sponzorstvom ni imela in nima nobene zveze. Za to, da je Duol postal sponzor NK Bežigrad, je bila sklenjena dodatna pogodba in plačan denar. Sponzorji smo postali, ker smo se videli v poslu z nogometnimi klubi, katerim smo hoteli prodajati balone in umetno travo. Pozicioniranje v nogometnem svetu je bil naš poslovni model.
Želim pa, da vsi vedo. NK Bežigrad, Fit Šport in kasneje pridruženi Duol so realizirali projekt športnega centra, ki je bil osnova razvoja nove Olimpije. Šlo je za jasno zasnovan koncept – lasten športni center, v katerem je omogočena celoletna vadba vsem selekcijam, z oddajo v najem pa klub pridobiva prepotrebna sredstva za svoje delovanje. Narejene so bile študije donosnosti, ki so pokazale, da bi ob sicer optimalni uporabi lahko balon in trava prinašala tudi do 90 tisoč evrov čistih prihodkov. Tudi s tako zbranim denarjem bi lahko klub poravnaval svoje obveznosti. Če se simbolično izrazim: Olimpiji je bila dana palica in naučili smo jo loviti ribe. V čisti vodi! Še to o sponzorstvu v preteklosti. Duol ni nikoli na nobeno od tekem postavljal nobenega logotipa ali reklame. Bili smo sponzorji, nismo pa iz tega kovali neposrednega dobička. Športni objekti so investicijska dobrina in take objekte se trži na drugačen način kot potrošno blago.
V svoji izjavi ste dejali: "Med dvema opcijama, ki sta bili ponujeni, in sicer netransparentna kupčija ali pa medijski pogrom nad Duolom in Dušanom Olajem, sem izbral drugo opcijo." Lahko pojasnite?
Sestanek s Francijem Zavrlom je izpadel kot ultimat v smislu: vzemi, kar ti dam, ali pa te bom medijsko uničil. Izbral sem drugo opcijo in odšel. Vse njegove kasnejše poteze – objave v medijih, pisanje kolumen, pisanje po spletnih portalih – smatram kot delo v tem smislu. Mislim, da je takšno dejanje vsaj moralno sporno, ker se je ravno on največ ukvarjal s to problematiko in so mu stvari jasne. Tu ni dvoma. Skregano z logiko je, da nekdo, ki natančno pozna resnico, hoče to potvarjati.
Junija vam je Olimpija poravnala obveznosti za …
… balon, zdaj pa smo dosegli dogovor za umetno travo.
Pred meseci ste dejali, da boste nekoč znova sponzor Olimpije. Kaj se mora zgoditi za vašo vrnitev v klub?
No, saj sem spet sponzor! Drugega mi ni ostalo. Olimpija ima hude težave. In te težave niso samo pomanjkanje denarja. Veliko večji problem vidim v organizaciji kluba in predvsem v medsebojnih odnosih med samim vodstvom kluba. Vsak vleče na svojo stran, med njimi vlada nezaupanje. Dober klub mora imeti sposobno vodstvo, dobro športno ekipo in zveste navijače. Če karkoli od tega manjka, je problem. Ne glede na to, da ta trenutek moje sponzorstvo ni iz dobre volje, bom poskušal pomagati … Poravnavo smo sklenili, da bi se izognili nekoristnemu publiciranju, tratenju časa za to in vlačenju po sodiščih. Duol je vzel, kar mu je bilo ponujeno, tudi Olimpija je popustila v nekaterih stvareh. Duolu nikoli ni bil cilj spraviti kluba v stečaj ali peto ligo. Ta opcija nikoli ni bila omenjena niti pisno niti ustno. Tudi ta intervju ni naperjen zoper Olimpijo. Naperjen je zoper tiste, ki so šli v medije in si vzeli pravico zlorabiti ime Olimpije za potvarjanje resnice.