Za nastop v zadnjem krogu kvalifikacij je Maribor dobil 2,1 milijona evrov, za uvrstitev v skupinski del 8,6 milijona, za predstave (zmage in neodločeni izidi) 1,5 milijona, tržni delež (glede na vrednost nacionalnega televizijskega trga) pa je znašal 1,575 milijona evrov.
Daleč največ med vsemi je pobral torinski Juventus, finalist lige prvakov, ki je skupno pobral 89,1 milijona evrov, od tega je tržni delež znašal kar 58,2 milijona oziroma več kot 22 milijonov več od naslednjega v tem pogledu PSG.
Zmagovalka Barcelona je skupno zaslužila 61,027 milijona. Več kot 50 milijonov evrov so na račun dobili še pri Realu Madridu (52,545 milijona), Monacu (52,395 milijona) in PSG (56,157 milijona).
Uefa je med 32 udeležencev lige prvakov (brez kvalifikacij) razdelila skoraj 988 milijonov evrov oziroma 36 milijonov več kot sezono pred tem.
Delež lige prvakov pa so dobile tudi nacionalne zveze za razvoj mladinskega pogona oziroma programov lokalnih skupnosti. Nogometna zveza Slovenije je za ta namen dobila 722.630 evrov.