"Kot smo izvedeli, je prodaja vstopnic katastrofalna, pod vsemi pričakovanji," so zapisali v današnji številki dnevnika Kurir. Srbski mediji so navijaškemu dvoboju na stadionu Marakana posvetili precej več pozornosti kot pa tistemu na igrišču.
Pričakovano število slovenskih navijačev variira med šest tisoč in celo 10 tisoč, z najbolj domiselnim naslovom pa so se teme lotili prav pri Kurirju, kjer so tekmi posvetili celo zadnjo stran. Pod naslovom Marakana kot Ljubljana avtor Predrag Paunović piše o tem, da so slabe predstave na svetovnem prvenstvu odgnale srbske navijače od tekem reprezentance.
Tudi Press je tej tematiki namenil največ prostora. Članek pod naslovom Orli gosti na Marakani? prav tako seje strah o slovenski navijaški premoči. Tabloid Alo! je v naslovu izpostavil apel navijačem kapetana Dejana Stankovića, njegovo izjavo z novinarske konference pa prenašajo praktično vsi mediji. "Slišal sem, da bo na tribunah veliko njihovih navijačev. Prijateljsko in iz srca pozivam naše navijače, naj nam pomagajo. Ne želim, da bi bili slovenski navijači glasnejši od naših," je povedal nogometaš milanskega Interja.
Včerajšnja novinarska konferenca slovenskega selektorja Matjaža Keka in kapetana Roberta Korena je v srbskih medijih deležna zgolj minimalne pozornosti. Še najbolj je bila domačim novinarjem všeč izjava selektorja o "splavih in čevapčičih".
Vstopnice za tekmo so sicer še vedno v prodaji, najcenejše pa stanejo manj kot pol evra ali v prevodu v domačo valuto – 40 dinarjev.
"Marakana kot Ljubljana!"
Pred današnjo tekmo s Slovenijo srbske medije najbolj skrbi slab odziv navijačev.