Strokovnjak za športni marketing Tomaž Ambrožič meni, da ni nujno, da bi sporne izjave, ki jih je športni direktor nogometnega prvoligaša Maribora Zlatko Zahović namenil enemu od novinarjev, vplivale na tržno podobo kluba. Kot je dejal za STA, je ključno predvsem, kako se bodo na to odzvali navijači.
"Vsak klub gradi svojo blagovno znamko. Primarno skozi oči navijačev, simpatizerjev. Tu se mi zdi ključno, kako bodo oni videli položaj. Če je njim v redu, sprejemljiv, potem incident nima vpliva; če jim ni sprejemljiv, zna vplivati," je o morebitnem vplivu dogodkov na tržno podobo kluba povedal Ambrožič.
Izjava Zahoviča, s katero je posegel v osebno tragedijo novinarja, potem ko ga je ta vprašal o slabem obisku sobotne tekme v Ljudskem vrtu proti Krškemu, ki se je končal s porazom Maribora z 0:2, je v širši javnosti dvignila veliko prahu in tudi neodobravanja. Pri tem Ambrožič opozarja, da imajo lahko navijači tudi drugačno mnenje od splošne javnosti.
Direktor športno-marketinške agencije SportMediaFocus dodatno meni, da Zahovič ne predstavlja celega NK Maribora. Kot poudarja, se je klub od njegovih besed že odzval in povedal, da jih obsoja, ker niso del vrednot, ki jih predstavlja. "To je očitno stališče kluba," pravi. Čeprav je javno mnenje lahko kritično do tega, ocenjuje, da bi samo na podlagi tega sponzorji težko očitali klubu, da se ni pravilno odzval. "Klub je bil natančen, izrecen, da ne podpira dejanje športnega direktorja in obsoja izjave."
Ambrožič še ocenjuje, da tudi morebitni umik katerega od pokroviteljev zaradi neodobravanja zadnjih dogodkov ne more ogroziti poslovanja kluba, ki je v slovenskem nogometnem prostoru edinstven. Prihodki Maribora namreč primarno prihajajo od nastopanj v mednarodnih tekmovanjih in od prestopov igralcev. "Sponzorski vložki ne predstavljajo tako zelo velikega, pomembnega dela v prihodkih. Vsaj v zadnjih letih ne. NK Maribor je edini klub pri nas, ki ima na svojih računih deponirane relativno velike količine denarja, ki jih je zaslužil in jih v celoti ne porabi v eni sezoni," je povedal.
"Iz preteklosti vemo, da je Maribor z uvrstitvijo v ligo prvakov živel skorajda dve do tri sezone. Tu je razkorak. Maribor izstopa kot klub pri teh prihodkih. Pri večini ostalih klubov sponzorski prispevki, plačila včasih predstavljajo 50-80 odstotkov vseh prihodkov kluba. Pri NK Maribor verjetno predstavljajo 10-15 odstotkov."
Čeprav je sobotni incident v Sloveniji dvignil veliko prahu, Ambrožič še meni, da je javno komuniciranje v športu pri nas primerljivo s tujino. "Šport je zelo specifično okolje, ki je močno prežeto z emocijami. To je močna prednost nasproti ostalim dejavnostim. Čustva pa gredo v pozitivno in negativno smer."
Kot pravi, se v tujini na športnem področju tudi dogajajo "določeni odkloni, ki so posledica čustev in ne racionalnega obnašanja", celo bolj pogosto kot v Sloveniji. "Večinoma so to posledica specifičnega športnega okolja," je povedal Ambrožič in dodal, da podobne incidente poznamo predvsem iz Anglije, kjer so nogometne sredine bolj urejene, imajo več denarja, pa prav tako za občasne izpade poskrbijo tudi predsedniki in funkcionarji klubov.
Jaz ljubim Zabaricla Mrtvega Zabaraa jaz Ljuubiimmmm.!!!!!
Ali lahko 1000 degenerirancev odloča o stanju v športnem klubu ,ki se financira z denarjem davkoplačevalcev ? Nogometni klub Maribor je več kot teh nekaj VIOL ,katere predstavnik je sam Zahović !
Kreteni na tribuni , kreteni na klopi ! Bodo ja skup potegnel !