Nemški nogometni velikan Bayern iz Münchna se je na socialnem omrežju Facebook odločil za marketinški trik, ki bi povečal število navijačev bavarskega kluba, a se ta ni izšel povsem po željah. Klub je obljubljal vrhunsko okrepitev, kar pa se je izkazalo le za ukano. Navijači tega niso najbolje sprejeli.
Vodstvo Bayerna je navijačem na svoji spletni strani obljubljalo vrhunsko okrepitev, novinarsko konferenco ob predstavitvi novega napadalca pa naj bi navijači s tem, ko bi kliknili na "všeč mi je", lahko v živo spremljali prek Bayernove strani na Facebooku.
Namesto tega, kdo bo nov igralec, so navijači izvedeli za promocijsko akcijo, imenovano Nova zvezda Bayerna. "Dragi navijači, verjetno ste že opazili, da nismo podpisali pogodbe z novim igralcem. Ta akcija je za vas, da kot klub pokažemo, koliko nam pomenite navijači," so pojasnili pri Bayernu. Kljub pojasnilu se navijači niso zadovoljili in so pod tem pustili na tisoče ne ravno prijaznih komentarjev.
"Vsak Bayernov navijač je izjemna okrepitev, naš 12. igralec," so predstavniki kluba zapisali na spletni strani Bayerna, ki si želi povečati število "prijateljev" na Facebooku, potem ko je nemška reprezentanca prejšnji mesec že dosegla milijon "prijateljev".
Bayern na Facebooku zavedel svoje navijače
Marketinški trik Bayerna na socialnem omrežju Facebook (napovedali so prihod vrhunske okrepitve) se ni izkazal za ravno najboljšega.