Šport
50 ogledov

Navijaški artikli gredo za med

Eurobasket Slovenija-Poljska Saša Despot
Košarkarska evforija okoli evropskega prvenstva v Sloveniji, ki je po številu obiskovalcev že podrlo vse rekorde, se pozna tudi pri prodaji izdelkov iz uradne kolekcije Eurobasket 2013.

Največja hita sta maskota Lipko - doslej je bilo prodanih že 12.000 teh plišastih maskot tekmovanja, kar je nekaj manj kot dve tretjini celotne razpoložljive kolekcije - in otroška knjiga Primoža Suhadolčana z naslovom Lipko in Košorok, ki je skoraj razgrabljena, saj je bilo prodanih že 9000 izvodov v prosti prodaji, kar je več kot 80 odstotkov celotne naklade.

V času eurobasketa je v Sloveniji v prodaji skupaj 130.000 kosov različnih artiklov uradne kolekcije. V prodaji je bilo recimo 25.000 majic (vijoličaste, modre, zelene in bela barve ter zelenih majic Navijam za Slovenijo), prodanih pa je že skoraj 60 odstotkov celotne kolekcije. Trenutno je še največ zelenih majic z napisom "Navijam za Slovenijo".

Podobno je s prodajo kap in šalov (v modri in zeleni barvi ter v zeleni barvi Navijam za Slovenijo) - prodanih je bilo 55 odstotkov celotne kolekcije, zelo podobna prodaja pa je bila tudi pri drugih izdelkih (obeski, magnetki, zapestnice v treh barvah, itd).

Komentarjev 1
  • Trovlak 18:05 11.september 2013.

    Ni krize. Sploh ni krize. Mentaliteta ljudi je totalno na psu. Potem pa tej isti, ki po možnosti že tako delajo za minimalca in preostanek dneva posedajo po lokalih in pred TV-jem, pravijo - kriza je, nimamo denarja. Ja seveda ...prikaži več nimaš, če kupuješ bedarije, ki jih ne potrebuješ in jih še blazno preplačaš. Narod je resnično poneumljen.