10 krogov trajajoč dvoboj Felipeja Masse (Ferrari) in Jensona Buttona (McLaren) je dokazal, da je kljub Kersu in premičnemu zadnjemu krilcu (zanj se uporablja kratica DRS – Drag reduction system) v formuli 1 še vedno zelo težko prehitevati. Prehitevanj je bilo na VN Avstralije kar nekaj, morda smo jih pričakovali še več, a predvsem nepričakovano velike razlike med moštvi so onemogočile več napadov. DRS bo gotovo imel večji vpliv na naslednjih dirkah, ko bo dovoljen na več ravninah in ne le na startno-ciljni, kot je bilo v Melbournu. Večji vpliv na potek prve dirke pa so imele nove Pirellijeve pnevmatike, ki so se na različnih dirkalnikih oziroma pri različnih dirkačih obnašale oziroma obrabljale različno. Tako so bili inženirji Pirellija prijetno presenečeni nad enim samim postankom pri Sergiu Perezu (Sauber), Ferrari se zaradi treh postankov ni mogel vključiti v boj za stopničke, Jarno Trulli (Lotus) pa je izkušnjo s Pirellijem označil za šokantno.
"Počakajmo in bomo videli," je na vprašanje, ali so omenjene spremembe plus za formulo 1, odgovoril vodja Ferrarija Stefano Domenicali. "Vpliv premičnega krilca ni bil pretirano viden, a temu je morda tako, ker ravnina ni bila pretirano dolga. Kers za obrambo pred napadi ni tako zelo učinkovit, je pa dober za napade. Situacijo s pnevmatikami moramo bolje spoznati, da bomo v bodoče lahko našo taktiko bolje prilagodili obrambi gum." Tudi Domenicalijeva varovanca velikega plusa v Kersu in DRS-ju nista občutila. "Namen je bil, da se olajša prehitevanja, morda je bilo res malo lažje kot nekoč," je dejal Massa. "Kers in premično krilce sta na mojem dirkalniku delovala dobro, a prehitevanja niso bila nič lažja," je dodal Alonso. Christian Horner, vodja Red Bulla, ki še ni uporabljal Kersa, je novosti komentiral z naslednjimi besedami: "Pnevmatike so postale nov element v strategiji za dirko. Premično krilce pa ni imelo posebnega učinka, saj je bila startna ravnina prekratka. Sodbo o tem torej raje preložimo še za kakšno dirko." Bistvo prve sodbe torej je: Fia mora dovoliti več ravnin za DRS, predvsem pa mora biti pred njimi počasen zavoj (v Albert Parku je bil sorazmerno hiter).
Sebastian VettelPirelliju moramo izreči pohvalo. Po testiranjih smo bili vsi nekoliko zaskrbljeni, toda tukaj smo imeli manj postankov, kot smo pričakovali.
"Rezultat prve dirke je imel en skupen imenovalec: pnevmatike Pirelli. Šokirale so nas. Ne morem reči, ali so bile boljše ali slabše od pričakovanj, obnašale so se povsem drugače kot nazadnje na testiranjih," je pripovedoval Trulli, ki je z dvema postankoma zaostal za dva kroga in bil po diskvalifikaciji ekipe Sauber 13. Povsem drugačna situacija je bila pri Perezu."Govorili smo si: 'Mora priti na postanek. Kaj pa počne?' Spraševali smo jih, če so prepričani, da ostajajo na stezi. In so nam odgovorili: 'Ja, res bomo imeli le en postanek.' To nas je presenetilo in navdušilo. Vsekakor je bil ključen faktor njegov slog vožnje. To je bila izjemna vožnja," je dogajanje okrog Pereza opisal motošportni direktor Pirellija Paul Hembrey. "Presenečen bi bil, če se bo to pogosto dogajalo." Dirka čez 14 dni zna biti za gume večji izziv: malezijska je ena bolj vročih, asfalt bo razgret, kakšen naliv, ki ni nekaj nemogočega, pa lahko situacijo le še popestri.