Mednarodna avtomobilistična zveza (Fia) bo v soglasju z moštvi poskušala nekaj malega spremeniti pri uporabi inovativnega novega dizajna zadnjega krilca. Kot so spoznali na testiranjih v Valencii, ta zdaj omogoča preveč prehitevanj, toliko da to sploh ni več realno. Zadnje krilce je po novih pravilih premično: s pritiskom na gumb na volanu dirkač na ravnini odpre zadnje krilce in tako izgubi nekaj potisne sile k tlom in posledično dobi več hitrosti. Ko bo tako dirkač vozil v zavetrju tekmecu pred sabo, ga bo zlahka prehitel. Če bo uporabil še sistem Kers, še toliko lažje. Tako naj bi se brez težav prehitevalo ne glede na konkurenčnost dirkalnika. Prehitevanja naj bi postala tako pogosta, da ne bodo več zanimiva, pravijo na Fii.
Prvi predlog rešitve je, da naj bi bila uporaba premikanja krilca dovoljena le, če je tekmec pred tabo manj kot sekundo in pa le na zadnjih 600 metrih ravnine (to območje naj bi označili z belo črto). Na treningih in kvalifikacijah pa naj bi dovolili kakršnokoli uporabo premikanja krilca. Kot je v imenu ekip dejal tehnični direktor Ferarija Aldo Costa, predlog v teoriji podpirajo, a da bodo šele prve dirke pokazale, ali bo preveč prehitevanj res "težava". Predlog 600 metrov bodo preizkusili na naslednjih testiranjih.
In kaj porečejo dirkači? "To sploh ni noben užitek. Pritiskamo gumbe, menjamo prestave, spet pritiskamo in držimo gumbe," je tarnal Rubens Barrichello (Wlliams), češ da to sploh ni dirkanje. Proti so predvsem dirkači stare generacije. Tako se je oglasil nekdanji švicarski dirkač Marc Surer: "To sploh ni dirkanje. To je navadna matematika.“ Mlajši dirkači ne delijo enakega mnenja. Fernando Alonso pravi, da se je po dveh dneh že privadil na novosti, ki so mu kar všeč.
In tu je še mnenje aktivnega dirkača, ki se požvižga na svoja leta. Sedemkratni prvak, danes 42-letni Michael Schumacher (Mercedes), spremembo pozdravlja: "To je dobra inovacija. Vemo, da je v formuli 1 težko voziti v zavetrju. Če ne moremo na noben drug način nekaj spremeniti v razmerju med aerodinamičnim in mehaničnih oprijemom, se je treba spomniti nekaj drugega. In to bi lahko bilo to." Še več: Schumi celo meni, da zgolj s pritiskom še ne bo kar tako zlahka možno prehiteti: "S tem se bomo lahko le približali tekmecu pred sabo in prišli v položaj za dobro bitko."