Deveta dirka sezone bo VN Evrope ta konec tedna v Valencii. Po spektaklu na VN Kanade v Montrealu, kjer smo videli kar 60 prehitevalnih manevrov, torej sledi preizkušnja, ki se na dosedanjih dveh izvedbah ni izkazala za najbolj zanimivo. Tako so moštva opozorila, da se morata Bernie Ecclestone in Fia nekaj naučiti iz teh dveh primerov. A ne le zaradi različnih karakteristik teh dveh stez, predvsem pnevmatike so tiste, ki lahko naredijo šov večji. Bridgestone je obljubil, da bo tudi v nadaljevanju sezone dobavljal pnevmatike, ki bodo za moštva večji izziv. "Obstaja mit, da je aerodinamika zlo, da je v formuli 1 malo prehitevanj, a v Kanadi smo videli, da so to pnevmatike," izpostavlja vodja Red Bulla, Christian Horner. "Montreal je bil tisto, kar formula 1 potrebuje: ena ob dveh tipov pnevmatik mora biti na samem robu," dodaja Mike Gascoyne, tehnični direktor Lotusa.
Se spomnite, kako se je začela ta sezona? Brez prave akcije na VN Bahrajna. Takrat smo vsi jokali. A odtlej spremljamo eno najbolj dinamičnih sezon v zadnjih 15 letih. Najprej na treh dirkah zaradi dežja in zdaj na štirih zaradi dobrih stez ter izziva pnevmatik. "Veliko ljudi je pisalo negativne stvari o šovu, a zdaj smo imeli sedem fantastičnih dirk. V Turčiji je bila po 40 krogih razlika med prvimi štirimi le tri sekunde in zato so bili vsi pod velikim pritiskom. Pravijo, da se v formuli 1 ne da dirkati v zavetrju in zato ne prehitevati, a Kanada je to demantirala," razlaga vodja McLarna, Martin Whitmarsh.
Felipe MassaValencia res ni dala najboljših dirk, a jaz sem res užival, saj sem ob svojem edinem nastopu na njej zmagal.
Po dveh dirkah za pozabo vendarle za tretjo v Valencii velja nekaj strahu. Čeprav je v osnovi bolj ulična od Montreala, pa je steza pravzaprav širša, asfalt je zelo raven, prav tako se zelo hitro nabere guma za dober oprijem. Možnosti za prehitevanja ni veliko, previdnost zaradi zidov je večja. "To res ni najbolj zanimiva steza. Največja težava je, da ni res zahtevnih zavojev, še posebej zadnji sektor je zelo lahek. Za ulično stezo pričakuješ pravi izziv, a je kot navadno dirkališče," pove Adrian Sutil (Force India). "Dobro je, da imamo različna dirkališča. Zdaj smo bili na hitri ulični stezi v Montrealu, ta vikend pa sledi počasna v Valencii, čez nekaj tednov pa hitri Silverstone z veliko zgodovine. Za dirkača je taka raznolikost navdušujoča," ima drugačen pogled Lewis Hamilton (McLaren).