Jerome d'Ambrosio (Virgin) po 17 letih v formulo 1 vrača Belgijo, Pastor Maldonado (Williams) je prvi venezuelski dirkač po 27 letih, Mehika pa svojega aduta dobiva po 30 letih v Sergiu Perezu (Sauber). Četrti novinec je Paul Di Resta (Force India), ki bo eden od le treh dirkačev iz domovine avtomotošporta, Velike Britanije. Čeprav se jim očita, da so do kokpita prišli s pomočjo bogatih pokroviteljev, pa jim pomanjkanja talenta in dosedanjih uspehov ne gre očitati, pravzaprav ima največ pedigreja Maldonado, v katerega se še najbolj dvomi. Kdo med njimi bo novinec sezone? To bo odvisno od dirkalnika, ki jim bo na voljo. Maldonado, Perez in Di Resta imajo pred uvodno dirko v Williamsu, Sauberju in Force Indii dirkalnike, ki naj bi bili sorazmerno enakovredni in se bodo borili za zlato sredino. D'Ambrosio se z Virginom ne bo mogel dostojno kosati z njimi.
Pastor MaldonadoNe čutim pritiska. Na prvi dirki želim priti v cilj, sicer pa je moj cilj za letos, da sem zelo hiter, da se učim, naredim vse za svojo ekipo in sem iz dirke v dirko boljši.
Pastor Maldonado (Williams Cosworth; prvak GP2 2010, 26 let, Venezuela)
Zadnji Venezuelčan v formuli 1 je bil Johnny Ceccoto, leta 1984 ekipni kolega pokojnega Ayrtona Senne. Njegov naslednik Pastor Maldonado je dobil črno piko med navijači, še preden je prvič sedel v dirkalnik formule 1, saj je zaradi njega brez sedeža za sezono 2011 ostal tretji najboljši novinec lanske sezone, Nico Hülkenberg (pole position na VN Brazilije). Pastor je do kokpita prišel s pomočjo venezuelske nafte (PDVSA je eden največjih novih pokroviteljev Williamsa, ki se v zadnjih sezonah bori z minusom na računu). Pa vendarle: je aktualni prvak serije GP2 (zadnje stopničke pred formulo 1), v GP2 je v štirih sezonah zbral 10 zmag (dve v Monte Carlu). Pravijo, da je hiter, a tudi zelo divji (leta 2005 je v formuli Renault 3.5 dobil štiri dirke prepovedi nastopanja, ko pod rumenimi zastavami v Monaku ni upočasnil in je podrl varnostnika ob progi). V Williamsu se bo kalil ob najbolj izkušenih inženirjih v formuli 1 in ob dirkaču z največ odpeljanimi dirkami (Rubensu Barrichellu). Pritisk dobrih dosežkov bo na njegovih plečih, še posebej, ker Williams letos obeta boljše rezultate kot v prejšnjih sezonah.
Paul di Resta (Force India Mercedes, prvak DTM 2010, 24 let, VB)
Dirkaško pot je začel na klasičen način – v kartingu – in jo nadaljeval v formuli Renault 2.0 in formuli 3. V evropskem prvenstvu slednje je leta 2006 celo premagal Sebastiana Vettla. Nato pa je ostal brez dovoljšnjih finančnih sredstev za formulo Renault 3.5 ali GP2 in tako je enosedežnike zamenjal za turne avtomobile in naslednje štiri sezone dirkal v DTM (nemško prvenstvo turnih avtomobilov). Z dve leti starim avtomobilom je delal čudeže že v svoji prvi sezoni, nakar je z Mercedesovo tovarniško ekipo v naslednjih treh sezonah prvenstvo končal na drugem, tretjem in lani prvem mestu. Tako je s pomočjo Mercedesa prišel do testnega sedeža pri McLarnu in predlani pri Force Indii. Lani je odpeljal nekaj petkovih treningov in bilo je le vprašanje časa, kdaj mu bo indijska ekipa ponudila sedež rednega dirkača. Fant je obetal, a vprašanje je, ali se zaradi štiriletnega dirkanja v DTM-u še lahko razvije v dirkača z enosedežniki najvišjega ranga.
Sergio PerezZelo bi bil vesel, če bom lahko med 10. Mislim, da je to dosegljivo. Naš cilj bo, da se uvrščamo med dobitnike točk.
Sergio Perez (Sauber Ferrari; podprvak GP2 2010, 21 let, Mehika)
Nogomet, rokoborba, nato pa že dirkanje. To so najpopularnejši športi v Mehiki, a vseeno mineva kar 30 let od zadnjega Mehičana v formuli 1 (Hectorja Rebaqueja na dirki v Las Vegasu). Sergio Perez zdaj vrača Mehiko na dirkaški koledar in Mehičani so navdušeni: več kot 150 tisoč rojakov ga je pred nekaj tedni pozdravilo na ulicah domače Guadalajare. Z izjemo sezone 2007 v britanski formuli 3 vse do lani ni dosegel vidnejših rezultatov, nato pa je v sezoni 2010 s petimi zmagami eksplodiral v GP2. Imel je nekaj smole, se zapletal v nepotrebne nesreče ... če ne bi bilo tako, bi celo postal prvak, tako pa je sezono sklenil 16 točk za Maldonadom. Najmlajši med novinci do te zime ni nikdar sedel v dirkalniku formule 1, niti za ekipnega kolega nima dirkača z veliko izkušnjami, ki bi mu lahko pomagal. A na testiranjih je bil zelo dober, Sauber kaže napredek in velja za ekipo, ki je odkrila že številne talente (denimo Kimija Räikkönena in Felipeja Masso).
Jerome d'Ambrosio (Virgin Cosworth; 12. v GP2 2010, 25 let, Belgija)
Belgija in formula 1? Spa! Po dirkačih pač ta država ni najbolj poznana in tudi Jerome d'Abrosio jo bo težko postavil na dirkaški zemljevid. Ne le, da v Virginovem dirkalniku ne bo imel pravega orožja, tudi njegov dirkaški pedigre ne premore vidnejših rezultatov: drugo mesto v GP2 Asia v 2008/2009 in predlani deveto ter lani 12. mesto v skupnem seštevku serije GP2 je premalo, da bi si res zaslužil sedež v formuli 1. Brazilec Lucas di Grassi se je upravičeno jezil, da je izgubil sedež, a Belgijec je pač s seboj pripeljal več pokroviteljev. Res pa je, da se lahko izgovarja na številne tehnične težave v GP2, a kaj lahko se zgodi, da se mu bo pri Virginu godilo nekaj podobnega.
12. Kamui Kobajaši (Sauber) 32 točk
13. Vitalij Petrov (Renault) 27 točk
14. Nico Hülkenberg (WIlliams) 22 točk
22. Bruno Senna (Hispania) 0 točk
23. Lucas di Grassi (Virgin) 0 točk
24. Karun Čandok (Hispania) 0 točk
In lanski novinci?
V sezoni 2010 je med novinci največ točk zbral Japonec Kamui Kobajaši (Sauber), a še boljši vtis sta pustila Rus Vitalij Petrov (Renault) in že omenjeni Nemec Hülkenberg (Williams). Lani so bile novinke tudi tri ekipe: Lotus, Virgin in Hispania so končale brez točke na dnu razpredelnice. Zaradi njih se letos vrača pravilo 107 odstotkov (sicer je pričakovati, da z njim vendarle ne bodo imele težav). Bernie Ecclestone novim ekipam ni najbolj naklonjen: "12 moštev je preveč, 10 jih je dovolj." Lotus ima prihodnost, Virgin in Hispania po njegovem ne. "Ta sezona za nas pomeni premik v sredino razpredelnice. Temu cilju smo povsem predani," pove tehnični šef Lotusa, Mike Gascoyne. "Moramo se kosati s Torom Rossom, Sauberjem in Force Indio. Zavedamo se, da je po 18 mesecih v formuli 1 za nas to težka naloga." Morda jim uspe. Kar pa se tiče Hispanie in Virgina: prvi niso naredili niti testnega kroga, drugi vztrajajo pri digitalnem dirkalniku, kar se za zdaj ni izkazalo za pravi načrt.