Karavana formule 1 je prispela v Turčijo, kjer bo konec tedna četrta VN sezone 2011. A dan pred prvim treningom je v paddocku dirkališča v Istanbulu glavna tema pogovorov čisto nekaj drugega. Craig Pollock, nekdanji menedžer Jacquesa Villeneuva in vodja ekipe BAR, je oznanil, da se leta 2013 vrača v formulo 1 kot vodja novega proizvajalca motorjev. Zdajšnje osemvaljnike bodo od sezone 2013 zamenjali bolj "zeleni" 1,6-litrski štirivaljni turbomotorji. PURE (Propulsion Universelle et Recuperation d'Energie) bodo motorji, ki jih bo na naslednji VN v Barceloni Pollock predstavil moštvom formule 1 in jih čim več poskušal prepričati, naj se odločijo zanje.
Craig PollockFormulo 1 bi radi izkoristili kot testni poligon za prodor okolju prijaznejše tehnologije v splošno rabo.
"Projekt smo začeli na začetku letošnjega leta. Smo v procesu dizajna in razvoja, a že v takšni fazi, da se lahko začnemo pogovarjati z ekipami," je potrdil 55-letni Pollock. Njegov nekdanji varovanec Villeneuve ni povezan s tem poslom, so pa zraven Mecachrome (tega iz konca 90. let že poznamo kot izdelovalca motorjev), TEOS in kot svetovalec Christian Contzen, nekdanji športni direktor pri športnem oddelku Renaulta. Glavni inženir bo Jean-Pierre Boudy, strokovnjak za turbomotorje, ki je te v 70. in 80. letih delal za Renault. Mednarodna avtomobilistična zveza (Fia) je odločitev podjeta PURE, ki se ukvarja tudi z motorji za čolne, letala in helikopterje, že pozdravila.