Šport > Moto športi
19 ogledov

Ogierju zmaga in maksimalnih 28 točk

reli Akropolis 2011 petek
1/35
EPA
Sebastien Ogier je z desetimi sekundami prednosti dobil reli Akropolis, sedmo preizkušnjo svetovnega prvenstva. Ob 25 točkah za zmago pa še tri dodatne za najhitrejši čas na zadnjem brzincu - tega je dobil vsega devet tisočink pred Sebastienom Loebom.

Francoz Sebastien Ogier (Citroen) je dobil reli Akropolis. To je njegova peta zmaga v svetovnem prvenstvu, druga letos oziroma prva po dobrih dveh mesecih - vse od uspeha na reliju po Jordaniji ga je spremljala smola. V Grčiji pa je dirkal brez napak, poslužil pa se je tudi taktike, da ni najbolje biti prvi na stezi. V zadnji dan relija je šel z minalnim zaostankom za Sebastienom Loebom (Citroen), a si po štirih dopoldanskih brzincih pridirkal varnih 10 sekund prednosti pred starejšim rojakom. Le dobri dve minuti dolg power stage je bil tako le še formalnost. A dobil je tudi tega (sicer le devet tisočink pred Loebom) in tako vknjižil maksimalnih 28 točk in se tako vrnil v igro za naslov prvaka. "Zame je bil to zelo dober reli. Sam začetek je bil v petek težak, nato pa sem našel pravi ritem in bil še posebej v soboto zelo hiter. Pritiskal sem do konca in zato je ta zmaga še toliko bolj posebna," je v prvi izjavi dejal Ogier. Loeb je ob svojih 100. stopničkah v karieri "poraz" slabo prenesel: "Če bi imela enake pogoje, ne bi bil enak rezultat. Ni bi všeč, da nisem zmagal, pa sem bil najhitrejši na progi. Dva dneva sem čistil progo in to je bila velika izguba." S 13 sekundami zaostanka je sedmi reli sezone ne tretjem mestu končal Mikko Hirvonen (Ford), v petek najhitrejši Petter Solberg (Solberg Citroen) pa se je moral zadovoljiti s četrtim mesto.

V soboto najhitrejši Ogier

Zadnjih pet hitrostnih preizkušenj relija Akropolis je kot vodilni začel svetovni prvak Loeb. Imel je 2,2 sekunde prednosti pred v soboto najhitrejšim Ogierjem. Ta je še drugič na dirki taktiziral in je ob koncu 13. brzinca spustil stopalko za plin, da v nedeljo ne bi bil prvi na progi. Tako mu je vodilni v seštevku "čistil" stezo in mu omogočil boljše pogoje za dirkanje za tretjo letošnjo zmago.

Po devetih od 18 hitrostnih preizkušenj je še vodi Solberg, a je njegova prednost znaša le še pet sekund. Na prvih treh sobotnih brzincih se je s četrtega na drugo mesto prebil Ogier, ki je po petkovem dnevu sedmega relija sezone 2011 zaostajal skoraj minuto, nato pa prepričljivo dobil vse tri sobotne dopoldanske brzince. Solberg je na osmem zgrešil na enem od križišč in se kakšnih pet sekund peljal v napačno smer, nato obrnil in se po še petih sekundah vrnil nazaj na pravo traso. Tako sta se tudi vodilni v skupnem seštevku Loeb in Hirvonen na tretjem in četrtem mestu približala vodilnemu Solbergu, ki je dirkal kot prvi in ima tako največ težav s kamnito progo. Težavam ni bilo videti konca za Jarija-Mattija Latvalo (Ford), saj je v soboto dopoldne izgubil še devet minut in zdrsnil na 10. mesto.

V petek dominacija Solberga

Solberg je z odliko odpeljal drugo hitrostno preizkušno. Na 39 kilometrov dolgem brzincu je bil kar 19,8 sekunde hitrejši od Latvale. Na preostalih petkovih brzincih se je njegova prednost le še povečevala, saj so imeli na težki progi s številnimi grbinami, blatnimi odseki in skalami na progi njegovi tekmeci ogromno težav. Tako je prvi dan enega najbolj prestižnih relijev za svetovno prvenstvo z 51 sekundami zaostanka na drugem mestu končal aktualni svetovni prvak Loeb, še štiri sekunde več pa je na tretjem zaostal Hirvonen.


Jevgenij Novikov (Stobart Ford) je odstopil že na prvem brzincu, Mads Östberg (Stobart Ford) pa je na skali na drugem brzincu polomil vzmetenje in skoraj zdrsnil v prepad. V petek dirkačem težav ni manjkalo: Kimija Räikkönena (Ice 1 Racing Citroen) je zaneslo na blatu na tretjem brzincu, Loeb je del petega brzinca odpeljal s predrto pnevmatiko, na koncu pa je diferencial izdal še večji del dneva drugouvrščenega Latvalo, ki si je zaradi pogona na le zadnje pnevmatike na šestem brzincu privozil tri in pol minute zaostanka in prvi dan sklenil na osmem mestu. V igri za stopničke je bil tako ob zgoraj omenjeni trojici le še Ogier, ki je pred ciljem šestega brzinca taktiziral – spustil je stopalko za plin in namerno izgubil 15 sekund, da bi bil v soboto na progi kot četrti in bi mu bodo Solberg, Loeb in Hirvonen "očistili" kamnito progo.

Reli Akropolis, končni vrstni red (po 18. HP):

1. Sebastien Ogier (Citroen) 
2. Sebastien Loeb (Citroen) +10,5
3. Mikko Hirvonen (Ford) +13,5
4. Petter Solberg (Solberg Citroen) +38,3
5. Henning Solberg (Stobart Ford) +5:24,7
6. Matthew Wilson (Stobart Ford) +6:54,7
7. Kimi Räikkönen (Ice 1 Citroen) +8:29,4
...
9. Jari-Matti Latvala (Ford) +13:08,8

Skupni seštevek po sedmem reliju sezone:

1. S. Loeb (Fra) 146 točk
2. M. Hirvonen (Fin) 129
3. S. Ogier (Fra) 124
4. J.-M. Latvala (Fin) 76
5. P. Solberg (Nor) 73
6. M. östberg (Nor) 48
7. M. Wilson (VB) 36
8. K. Räikkönen (Fin) 24

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.