Testiranja v Jerezu so za nami in vsa moštva formule ena so dobila prve signale o tem, kako se obnesejo novi avtomobili. Nezadovoljnih strank zaradi novih pravil pred letošnjo sezono je precej več kot zadovoljnih, dirkači pa so imeli največ pripomb predvsem na občutno počasnejše dirkalnike od tistih, ki so jih bili vajeni v preteklosti.
Vse postane jasno že takoj, ko primerjamo najhitrejši čas letošjih testiranj z najhitrejšim časom proge, ki ga je leta 2004 postavil Michael Schumacher. Letos se je njegovemu dosežku najbolj približal McLarnov Kevin Magnussen, ki pa je bil kar osem sekund počasnejši. Adrian Sutil je našel kar nekaj razlogov za to stanje.
"Motorji so zelo močni, tako da v tem pogledu nismo izgubili nič, slabša pa je aerodinamika. Pritisk je v primerjavi z lansko sezono manjši za kar od 20 do 30 odstotkov. To moramo izboljšati, če želimo biti hitri tudi v ovinkih. Prav tako so gume nekoliko pretrde. Ne razumem, zakaj morajo biti tako konservativne, lahko bi imeli vsaj platišča s spodobnim oprijemom," je bil natančen nemški dirkač.
Njegovemu mnenju sta pritegnila Fernando Alonso in Felipe Massa. Prvi je poudaril, da je avto kljub počasnejšim krogom še vedno zabavno voziti, predvsem zaradi zahtevnosti vožnje v zavojih, Massa pa je poudaril, da se manko hitrosti precej pozna tudi z vozniškega sedeža.
"Avto je precej počasnejši kot lani. Ko skozi ovinke pelješ na meji zmgoljivosti, se sicer zdi zahtevno, a po ravnini je vožja občutno počasnejša. A v formuli ena se avti razvijajo iz meseca v mesec. Prepričan sem, da bo razlika med koncem letošnje sezone in novim avtomobilom za leto 2015 vsaj štiri sekunde," je optimističen Brazilec, ki bo letos dirkal za moštvo Williams.