Moštvo Haas F1 Team je po koncu lanske sezone končalo sodelovanje z Mickom Schumacherjem, ki je tako po samo dveh letih vsaj začasno sklenil kariero med dirkaško elito. Schumacher sicer ostaja povezan s formulo 1 kot rezervni dirkač Mercedesa, za katerega je pred drugo upokojitvijo dirkal tudi njegov oče Michael.
Haas se je Schumacherja "znebil" iz več razlogov, v ospredju pa sta predvsem dva. Prvi je pomanjkanje odmevnih rezultatov, drugi pa so veliki stroški popravil, ki jih je neizkušeni dirkač pridelal z napakami na dirkališču.
Po poročanju portala BusinessF1 so stroški popravil Nemčevega dirkalnika samo v lanski sezoni znašali več kot pet milijonov (!) dolarjev, s čimer je celo presegel znesek iz krstne sezone, v kateri je morala njegova ekipa izkašljati zajetnih 4,7 milijona zelencev.
Schumacher je bil v debitantski sezoni tako potraten, da je ameriškemu moštvu ob koncu leta primanjkovalo nekaterih rezervnih delov. Ker se je ekipa za povrhu srečevala še s hudimi finančnimi težavami, je bil razkol neizbežen, kar se je odražalo v napetostih med dirkačem in šefom ekipe Güntherjem Steinerjem.
Kot poroča Business F1, je Schumacher svojega šefa nekoč vprašal o resničnosti medijskega poročanja glede velikanskih stroškov popravil. "Ne vem, ker tega nisem nikoli rekel. To je samo ocena, gre pa za zelo podobno količino denarja," Steinerja citira omenjeni medij.
Schumacher sicer ni edini dirkač, ki je svojemu moštvu pridelal velike stroške. Ne seznamu sta mu zelo blizu tudi Charles Leclerc (Ferrari) in Max Verstappen (Red Bull), pomembna razlika pa je v tem, da se njunih napak ni izpostavljalo kot primer slabe vožnje, kot je to Schumacherju vseskozi počela njegova ekipa.