Razprave o najboljšem dirkaču vseh časov se običajno vrtijo okoli Michaela Schumacherja, Lewisa Hamiltona in Ayrtona Senne, medtem pa se nekateri poznavalci nagibajo k manj uveljavljenim dirkačem.
Mednje sodi tudi šef Aston Martina Mike Krack, ki omenjeni laskavi nazi pripisuje Poljaku Robertu Kubici.
Kubica je v formuli 1 debitiral leta 2006 in se hitro uveljavil kot eden najobetavnejših dirkačev na svetu. Strokovnjaki so mu napovedovali bleščečo kariero, a so se njegove sanje razblinile leta 2011, ko se je hudo poškodoval na mednarodni reli preizkušnji v Italiji.
"Z vidika surovega dirkaškega talenta, občutkov v dirkalniku in zmožnosti posredovanja teh občutkov je Robert izredno močan," je povedal Krack in v isti sapi Poljaka označil "za najboljšega dirkača, kar sem jih kdajkoli videl v F1."
Nekdanji dirkaški inženir Felipeja Masse, ki je v sezoni 2006 imel priložnost sodelovati tudi s Sebastianom Vettlom, se je s Kubico pobliže spoznal med triletnim skupnim projektom švicarskega moštva Sauber in nemškega proizvajalca motorjev BMW.
Prepričan je celo, da bi Kubica v sezoni 2008 lahko osvojil naslov svetovnega prvaka, če moštvo ne bi vseh svojih moči usmerilo v razvoj dirkalnika za prihodnjo sezono.
Odločitev je kasneje botrovala odhodu tako dirkača kot ključnega inženirja.
"Če ste morda že pozabili, sem leta 2009 zapustil ekipo," je dejal Krack. "Trdo smo delali, da bi postali zmagovalno moštvo. Morda je izraz nekoliko pretiran, zagotovo pa smo bili ekipa, ki se je redno uvrščala na stopničke. Naredili smo velik korak naprej. Nekoliko sem bil zaskrbljen zaradi novih pravil, saj smo leta 2009 uvajali sistem KERS in druge tehnične podrobnosti. Poskušali smo se potegovati za naslov in obenem razvijali nov dirkalnik, pri tem pa smo zanemarili dirkalnik iz tekoče sezone. Bilo je zelo težko, saj bi lahko dosegli še precej več, kot smo," je prepričan Krack.