Charles Leclerc je bil v zadnjem mesecu precej kritičen do svojega moštva. Še posebej glasen je bil po dirkah v Singapurju in Rusiji, kjer je javno pod vprašaj postavil Ferrarijevo taktiko in posredno očital favoriziranje Sebastiana Vettla, čeprav je v letošnji sezoni dokaj nepričakovano zasenčil štirikratnega svetovnega prvaka.
Nekdanji predsednik Scuderie Luca di Montezemolo, ki je rdečim poveljeval v času večletne prevlade Michaela Schumacherja, je v luči nedavnih dgodkogv dejal, da takšne neposlušnosti ne bi trpel, mlademu dirkaču pa bi dal hitro vedeti, kje mu je mesto.
"Zagotavim vam lahko, da če bi s takšnimi pritožbami prikorakal v mojo pisarno, bi slišal precej več kot le nekaj besed," je za Corrierre dello Sport dejal Di Montezemolo.
Dogodki iz Sočija, kjer je Sebastian Vettel ignoriral predhodni dogovor in svojega mesta ni želel odstopiti Leclercu, čeprav so tako od njega zahtevali inženirji, so ga spomnili na dirko za VN Avstrije iz sezone 2002, kjer je Rubens Barrichello v zadnjem ovinku zelo nejevoljno zmago prepustil Schumacherju.
"Še vedno se spominjam tistega prepira z Barrichellom. Dobil je navodilo, da mora Michaela spustiti naprej, zato je bil zelo jezen. Dejal sem mu, da bo naredil točno tako, kot sem mu naročil. In pika," je dodal nekdanji predsednik.
Dirka za VN Avstrije še danes velja za eno najbolj kontroverznih v zgodovini. V poplavi žvižgov je Schumacher moštvenega kolega med podelitvijo potegnil na zmagovalno stopničko, kasneje pa mu je izročil tudi pokal, ki ga je prejel za zmago.
Ferrari se je moral zaradi kršenja protokola na podelitvi zglasiti na zaslišanju, FIA pa mu je kasneje izrekla kazen v višini enega milijona dolarjev. Kljub kritikam javnosti manever rdečih ni bil v nasprotju s pravili, zato ne Schumacher ne Barrichello nista bila kaznovana s prepovedjo dirkanja ali odvzemom točk.
Schumacherju so takrat v bran stopili Ron Dennis, Jody Scheckter, Juan Pablo Montoya, Ralf Schumacher in celo takratni predsednik krovne zveze Max Mosley. Vsi so javno zavzeli stališče, da se je Ferrari zgolj poslužil legitimnega prijema za utrditev položaja vodilnega dirkača prvenstva.
Schumacher je Barrichellu vrnil uslugo na predzanji dirki sezone za VN ZDA v Indianapolisu, kjer mu je prepustil zmago. Dirkača Ferrarija sta sicer želela ciljno črto prevoziti istočasno ("dead heat"), a je bil Brazilec za las hitrejši.
Na koncu ju je ločilo zgolj 11 tisočink sekunde, kar je še vedno najmanjša razlika na dirki formule 1.