Počasi se približujemo epilogu afere ''skrivno testiranje'', v katero sta se zapletla italijanski proizvajalec gum Pirelli in moštvo formule 1 Mercedes. Nemška ekipa je omenjena testiranja opravila z aktualno srebrno puščico W04, čeprav pravila jasno velevajo, da lahko ekipe uporabljajo najmanj dve leti star dirkalnik.
Ferrari si je s pritožbo proti Mercedesu, pri kateri se mu je pridružil Red Bull, naredil več škode kot koristi. FIA je namreč presodila, da morajo na zaslišanje tudi predstavniki Scuderie. Ferrari je namreč pred meseci opravil podobno testiranje, vendar je v skladu s pravili dirkal z dve leti starim dirkalnikom.
Iz Maranella sporočajo, da niso kršili nobenega pravila, in dodajajo, da se FIA osredotoča na ''nepomembne podrobnosti''. ''Ferrari ne želi več komentirati izjav, ki krožijo v zadnjih dneh. Situacija je jasna in takšna je bila od samega začetka, ko je ekipa prekršila pravilo. Ključno vprašanje se nanaša na 22. člen pravilnika, ki ne dovoljuje uporabe letošnjega ali lanskega dirkalnika za kakršnokoli testiranje med sezono. To je vse, kar je pomembno. Vse ostalo so nepomembne podrobnosti,'' sporočajo iz Ferrarija.
Pirelli: Mercedes ni vedel, kaj testira
Paul Hembery, direktor za motošport pri Pirelliju, vztrajno nasprotuje trditvam, da je Mercedes s testiranji pridobil kakršnokoli prednost. ''Postopek testiranja v polni meri določa Pirelli. Mercedes sploh ni vedel, kaj testira. Na našo prošnjo so odpeljali nekaj kilometrov. Testirali smo pnevmatike, ki niso v uporabi in ne bodo v uporabi v letu 2013. Mercedesu nismo dovolili nobenih sprememb na dirkalniku. Mercedes ni imel nobene koristi. Testiranja so koristila Pirelliju in formuli 1,'' je zatrdil Hembery.
Nekatera moštva so namigovala, da je testiranje potekalo v tajnosti, kar pri Pirelliju zanikajo. ''Ne verjamem, da bomo dobili nagrado Jamesa Bonda, ker smo rezervirali dirkališče dva dni po dirki formule 1. Oblečeni smo bili v Pirellijeve kombinezone in opremljeni z dirkalnikom Mercedesa. In to v Barcelonu, kjer navijači ob zvoku dirkalnika pridejo slikat,'' je povedal Hembrey in dodal, da je Pirelli odgovoril na vsa vprašanja Mednarodne avtomobilistične zveze, ki bo odločala o nadaljnjem poteku dogodkov.