"Hitrost zdaj imamo. Forma iz Šanghaja je realna," zatrjuje Norbert Haug, prvi mož Mercedesa v formuli 1, a v napovedih za VN Turčije, ki sledi čez 10 dni, ostaja previden. Tudi on poudarja pomen taktike.
Dve točki na prvih dveh dirkah, nato pa 14 na tretji. Nico Rosberg je bil na VN Kitajske celo v igri za zmago, na koncu pa peti. Katera je torej prava forma Mercedesa v začetku te sezone formule 1? Tista iz Melbourna in Sepanga, kjer so bili porazno slabi, ali mnogo boljša iz Šanghaja?
Ne morem vam obljubiti, da bodo v Turčiji enako dobri, a ključno je, da smo našli pravo hitrost.
Norbert Haug
Nobert Haug, prvi mož športnega oddelka stuttgartskega koncerna, zatrjuje, da šanghajska. "Ne morem vam obljubiti, da bodo v Turčiji enako dobri, a ključno je, da smo našli pravo hitrost. Hitrost zdaj imamo. Forma iz Šanghaja je realna." Pravi, da so za tretjo dirko spremenili taktiko s pnevmatikami in na ta način končno lahko pokazali svoj pravi potencial. "Še bolj vesel bi bil, če bi bila kitajska VN prva dirka sezone. Zdaj razumemo svoj dirkalnik. Na prvih dveh VN smo s polnim rezervoarjem goriva že v petek uničili večji del pnevmatik. Zdaj smo dirkalnik bolje uravnovesili in so pnevmatike tudi z več goriva zdržale dlje."
Do četrte dirke sezone, bržkone zadnje turške VN, je še 10 dni, Mercedes pa obljublja še nekaj izboljšav na dirkalniku. "Težave s premičnim zadnjim krilcem smo bolj ali manj odpravili. Do dirke v Istanbulu pa bomo spremenili še nekaj drugih elementov," je sklenil Haug.