Red Bull, McLaren in Ferrari so bili na dosedanjih 12 dirkah sezone razred zase. Trenutno četrtouvrščena ekipa prvenstva Mercedes je na zadnjih VN zaostala tudi po dve sekundi na krog. Štiri najbogatejša moštva so po pričakovanjih na vrhu. In kako gre ostalim? Na petem mestu je Renault. Ima trikrat manj točk od Red Bulla. Pet uvrstitev Roberta Kubice v prvo peterico je več, kot je bilo od ekipe, ki je šla pozimi skozi popolno preobrazbo, pričakovati. Poljak zna iz dirkalnika iztisniti več, kot mu ta dejansko omogoča. "Naša največja moč je popolna predanost vsakogar v ekipi," poudarja Kubica. Novinec Vitalij Petrov z izjemno petega mesta na Hungaroringu in nekaj odličnih prehitevalnih manevrov v Sepangu ni pokazal veliko. Vodja ekipe Eric Boullier priznava, da je več dirkačev pokazalo zanimanje za njihov drugi kokpit za sezono 2011, a da bodo Rusu dali še nekaj dirk, da se dokaže.
Force India Mercedes ni niti blizu lanskoletnim dosežkom (drugo mesto Giancarla Fisichelle v Spaju). V prvi polovici sezone sta se Adrian Sutil in Vitantonio Liuzzi na kvalifikacijah še uvrščala v prvo deseterico, na zadnjih dirkah pa za točke nista več konkurenčna. So ekipa, pri kateri napredka tekom sezone ni opaziti. Liuzzi nima veliko možnosti, da obdrži sedež za 2011. Za razliko od Force Indie sta na zadnjih štirih dirkah občuten korak naprej naredili moštvi Williamsa (32 točk – prej na osmih dirkah le osem) in Sauberja (22 točk – prej le ena). Nimajo veliko denarja, a njihovi inženirji imajo izkušnje in znanje. Rubens Barrichello še zna in bi se do konca sezone lahko prebil pred Michaela Schumacherja (Mercedes) na deveto mesto. Pedro de la Rosa bo za prihodnjo sezono sedež najverjetneje prepustil Pastorju Maldonadu. Točke je letos osvojil še Toro Rosso Ferrari, a bolj kot posledica odstopov boljših.